شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
low power mode

روش کم کردن مصرف باتری در آیفون

آموزش

اپل سال گذشته در آپدیت جدید خود برای سیستم عامل ios قابلیت low power mode را اضافه کرد که با استفاده از آن میتوان در مواقعی که دسترسی به برق و شارژر نداریم آن را فعال کنیم تا در مصرف باتری صرفه جویی و مدت زمان بیشتری بتوان از گوشی موبایل استفاده کرد. این قابلیت زمانی که شارژ گوشی به 20 درصد برسد فعال می شود اما به شما یاد خواهیم داد چگونه آن را در هر زمان فعال کنید.

کم کردن مصرف باتری در آیفون

برای روشن کردن low power mode علاوه بر رفتن به Settings گوشی، راه‌های ساده‌تر دیگری هم وجود دارد.

استفاده از دستور صوتی

به راحتی می‌توانید از Siri بخواهید که حالت صرفه جویی در مصرف باتری را فعال کند. برای این کار فقط باید جمله Hey Siri, turn on low power mode را به زبان بیاورید. عبارت Hey Siri بدون نیاز به فشردن کلید خانه، Siri را برای شما فعال می‌کند. برای خاموش کردن حالت صرفه جویی در مصرف باتری باید کلید خانه را بگیرید تا Siri فعال شود، سپس عبارت Turn off low power mode را به تکرار کنید.توجه داشته باشید سیری در حالت low power mode غیر فعال است، باید به صورت دستی با فشردن کلید خانه Siri را فعال کنید.

با استفاده از 3D Touch

 راه دیگری که برای فعال سازی حالت صرفه جویی در مصرف باتری آیفون وجود دارد استفاده 3D Touch است. Settings را زده و فشار دهید تا منوی جدیدی برای شما باز شود. از بین گزینه‌ها Battery را انتخاب کنید. این کار شما را مستقیما به صفحه تنظیمات باتری درون Settings می‌برد و به راحتی می‌توانید حالت low power mode آیفون را فعال نمایید.

روش کم کردن مصرف باتری در آیفون

زمانی که در حالت صرفه جویی در مصرف باتری آیفون هستید قابلیت‌های خاصی از گوشی شما غیر فعال می‌شوند؛ از جمله به‌روزرسانی ایمیل، رفرش شدن برنامه‌ها در پس‌زمینه، دانلود خودکار و البته تعدادی از افکت‌های تصویری گوشی. علاوه بر این‌ها گوشی شما به جای 1 دقیقه بعد از 30 ثانیه auto-lock می‌شود.

 

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن