حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط استفاده

مهم: شرایط گارانتی محصولات

گارانتی محصولات به عهده شرکت گارانتی کننده می‌باشد. هایتل فقط در قبال گارانتی هایتل مسئولیت دارد.

کلیه ی کالاهای دیجیتال بدون گارانتی شرکتی موجود در فروشگاه هایتل، به صورت پیش فرض دارای ضمانت تعویض کالا (در صورت خرابی ، نقص کارخانه سازنده یا اورجینال نبودن ) هستند.

ارسال کالا:

مدت زمان دریافت کالا با پست پیشتاز 2 تا 3 روز کاری است. (مدت زمان اعلام شده بستگی به منطقه پستی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود)

سفارشات با مبلغ بالای 1 میلیون پس از احراز هویت ارسال خواهد شد. احراز هویت ممکن است تا 72 ساعت زمان ببرد.

کارت بانکی که با آن خرید می‌کنید باید به نام خریدار یا تحویل گیرنده باشد. در غیر اینصورت از تحویل کالا معذوریم.

سفارش دهنده هنگام خرید باید کد ملی صحیح متعلق به خریدار (دریافت کننده کالا) وارد کند در غیر این صورت عواقب آن متوجه خود شخص خریدار است.

باید مشخصات خریدار بصورت واقعی (یک شخص حقیقی) تکمیل کنید. برای این منظور می بایستی نام خریدار یا تحویل گیرنده با کدملی و مشخصات موجود در سفارش  یکسان بوده و متناقض نباشد شایان ذکر است درصورت وجود هر گونه مغایرت ممکن است سفارش شما مسدود شده و وجه سفارش تا احراز هویت کامل در حساب هایتل، باقی بماند.

سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.

شرایط بازپس فرستادن کالا:

چنانچه کالا دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا (نصب و راه اندازی،تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی هایتل و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد.در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.

کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.

کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن ، برای هایتل ارسال شود.

مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند.

چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی و … باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی هایتل موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.

اگر پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شده اید پلمپ محصول را باز نکنید و پس از هماهنگی با پشتیبانی هایتل آن را مرجوع کنید. در صورت باز شدن پلمپ به هیچ عنوان امکان تعویض کالا وجود ندارد.

عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.

مشخصات فنی و ظاهری محصولات

خریدار موظف است مشخصات فنی، امکانات و کارایی را از سایت سازنده یا دیگر منابع معتبر مطالعه و اطلاعات را کسب کند. مشخصات درج شده در سایت هایتل ممکن است اشتباه باشد و این سایت هیچگونه مسئولیتی ندارد.

تصاویر موجود در سایت هایتل، ممکن است تصویر واقعی محصول ارسالی نبوده و تفاوت های از نظر ظاهر با محصول ارسالی برای شما داشته باشد. شایان ذکر است تصاویر محصولات موجود در سایت به منظور ذهنیت سازی نسبی خریداران عزیز در جهت تسهیل خرید صورت گرفته و عودت یک محصول با استناد به تصویر موجود محصول در سایت، قابل پیگیری نمی باشد.

ضمانت تعویض

ضمانت تعویض کالا مربوط به بررسی سلامت و اصالت کالا می‌باشد. اگر از کالایی که انتخاب کرده اید راضی نیستید یا پشیمان شده اید شامل تعویض نمی‌شود.