سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط استفاده

مهم: شرایط گارانتی محصولات

گارانتی محصولات به عهده شرکت گارانتی کننده می‌باشد. هایتل فقط در قبال گارانتی هایتل مسئولیت دارد.

کلیه ی کالاهای دیجیتال بدون گارانتی شرکتی موجود در فروشگاه هایتل، به صورت پیش فرض دارای ضمانت تعویض کالا (در صورت خرابی ، نقص کارخانه سازنده یا اورجینال نبودن ) هستند.

ارسال کالا:

مدت زمان دریافت کالا با پست پیشتاز 2 تا 3 روز کاری است. (مدت زمان اعلام شده بستگی به منطقه پستی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود)

کارت بانکی که با آن خرید می‌کنید باید به نام خریدار یا تحویل گیرنده باشد. در غیر اینصورت از تحویل کالا معذوریم.

سفارش دهنده هنگام خرید باید کد ملی صحیح متعلق به خریدار (دریافت کننده کالا) وارد کند در غیر این صورت عواقب آن متوجه خود شخص خریدار است.

باید مشخصات خریدار بصورت واقعی (یک شخص حقیقی) تکمیل کنید. برای این منظور می بایستی نام خریدار یا تحویل گیرنده با کدملی و مشخصات موجود در سفارش  یکسان بوده و متناقض نباشد شایان ذکر است درصورت وجود هر گونه مغایرت ممکن است سفارش شما مسدود شده و وجه سفارش تا احراز هویت کامل در حساب هایتل، باقی بماند.

سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.

 

شرایط بازپس فرستادن کالا:

چنانچه کالا دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا (نصب و راه اندازی،تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی هایتل و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد.در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.

کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.

کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن ، برای هایتل ارسال شود.

مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند.

چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی و … باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی هایتل موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.

اگر پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شده اید پلمپ محصول را باز نکنید و پس از هماهنگی با پشتیبانی هایتل آن را مرجوع کنید. در صورت باز شدن پلمپ به هیچ عنوان امکان تعویض کالا وجود ندارد.

عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.

 

مشخصات فنی و ظاهری محصولات

خریدار موظف است مشخصات فنی، امکانات و کارایی را از سایت سازنده یا دیگر منابع معتبر مطالعه و اطلاعات را کسب کند. مشخصات درج شده در سایت هایتل ممکن است اشتباه باشد و این سایت هیچگونه مسئولیتی ندارد.

تصاویر موجود در سایت هایتل، ممکن است تصویر واقعی محصول ارسالی نبوده و تفاوت های از نظر ظاهر با محصول ارسالی برای شما داشته باشد. شایان ذکر است تصاویر محصولات موجود در سایت به منظور ذهنیت سازی نسبی خریداران عزیز در جهت تسهیل خرید صورت گرفته و عودت یک محصول با استناد به تصویر موجود محصول در سایت، قابل پیگیری نمی باشد.

 

ضمانت تعویض

ضمانت تعویض کالا مربوط به بررسی سلامت و اصالت کالا می‌باشد. اگر از کالایی که انتخاب کرده اید راضی نیستید یا پشیمان شده اید شامل تعویض نمی‌شود.

 

شرایط گارانتی گوشی موبایل

خدمات پس از فروش هایتل بابت مشکلات احتمالی در هنگام ساخت محصول می باشد.

ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

1- نگهداری و استفاده ناصحیح و هر گونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی

2- خرابی در اثر استفاده از هرگونه شارژر و باطری و لوازم جانبی تایید نشده از سوی شرکت

3- اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هر گونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز

4- هر نوع ضربه خوردگی و هر گونه تماس با مایعات و رطوبت

5- تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه ( IMEI ) در کارت گارنتی و یا در گوشی

6- نصب هر گونه نرم افزار و برنامه که مورد تایید شرکت نمی باشد .

7- جیلبرک در سیستم عامل IOS و یا روت کردن در سیستم عامل اندروید

توجه

استهلاک تدریجی محصول از قبیل ، سایش ، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشد.
شرکت مسئو لیتی در قبال عملکرد اپلیکیشن ها ندارد.
همراه داشتن فاکتور معتبر ممهور به مهر فروشگاه ، کارت ملی ، جعبه ، لوازم جانبی گوشی هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است.
فروشگاه هایتل هیچ مسئولیتی بابت حفظ اطلاعات کاربر، محافظ صفحه نمایش (گلس)، حافظه جانبی (مموری کارت)، سیم کارت و قاب محافظ گوشی ندارد.
پشتیبان گیری از اطلاعات گوشی بر عهده ی شرکت نمیباشد و مسئولیت آن بر عهده ی خود کاربر می‌باشد.
لوازم جانبی از قبیل شارژر، کابل، هندزفری، کارت حافظه، و غیره… جزو گارانتی نمی باشد.
در دسترس نبودن اطلاعات اپل ایدی ست شده در آیکلود گوشی های آیفون و یا اطلاعات اکانت سامسونگ یا جیمیل در گوشی های سامسونگ و نوکیا در هنگام مراجعه به شرکت

نکات مهم :

1- انقضا تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی و پایان خدمات پس از فروش می باشد.

2- فاکتور گارانتی فقط یکبار برای هر محصول صادر می شود ، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، خدمات پس از فروش بدون فاکتور گارانتی و جعبه گوشی امکان پذیر نیست.

3- برای ارسال گوشی از شهرستان هایی که فاقد نمایندگی است از پست پیشتاز استفاده کنید، در هنگام ارسال ایراد گوشی جداگانه یاداشت شود و با کپی کارت ملی و فاکتور خرید همراه با لوازم جانبی در جعبه گوشی قرار داده شود و با ایمن سازی کامل تحویل پست داده شود. فروشگاه هایتل مسئولیتی در برابر بسته بندی مشتری و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد.

4- باتری محصولات جزو لوازم مصرفی می باشد و در مدت زمان استفاده دچار استهلاک و کاهش کیفیت می شود، عدم رعایت نکات مهم در استفاده درست باعث بروز مشکل در باتری یا تغییر شکل ظاهری آن می شود ، در این شرایط باتری شامل گارانتی نمی باشد.

5- سرقت یا گم شدن دستگاه جزو خدمات پس از فروش نمی باشد.

نکته بسیار مهم:

محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندارد شرکت تولید کننده آزمایش می شود، این به منزله ضد آب بودن یا مقاوم در برابر هر گونه صدمه از بابت مایعات ، رطوبت یا گرد و غبار نیست. هر گونه آسیب از این بابت بر محصولات مقاوم در برابر آب باعث خروج دستگاه از گارانتی می شود.