شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
انواع قاب موبایل

انواع قاب موبایل براساس ویژگی های مختلف آن

راهنما خرید

قاب موبایل امروزه علاوه بر حفاظ برای گوشی های همراه از ویژگی های دیگری برخوردار است که افراد برای خرید به آن توجه می کنند. طرح قاب موبایل یکی ازاین موارد است.

 

یکی از لوازم جانبی موبایل که امروزه در انواع و رنگ‌های متفاوتی در بازار یافت می‌شود، قاب موبایل می‌باشد. اگر شما دارای گوشی گران‌قیمتی مانند اپل و یا مارک‌های دیگر هستید مسلماً برای حفاظت از گوشی خود نیازمند به قاب موبایل مناسب خواهید بود. در این مقاله سعی می‌کنیم شما عزیزان را برای خرید یک قاب مناسب برای گوشی‌های همراه یاری کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

انتخاب قاب موبایل بر اساس رنگ آن

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید قاب موبایل ایده آل رنگ آن می‌باشد. افرادی که برای خرید لوازم جانبی موبایل خود به بازار می‌روند حتماً در پشت ویترین مغازه‌های موبایل فروشی با انواع قاب گوشی‌های همراه مواجه می‌شوند. این قاب‌ها بارنگ‌های متفاوت در پشت این ویترین‌ها خودنمایی می‌کنند و افراد را به سمت خود می‌کشانند؛ اما مسلماً هر فردی بر اساس سلایق خود از رنگ متفاوتی که در قاب‌های موبایل استفاده‌شده، احساس رضایت می‌کند.

برخی افراد تمایل دارند قاب گوشی همراهشان از رنگ‌های روشن مانند صورتی، سفید و طلایی و حتی رنگ‌های شادتر مانند سبز و نارنجی برخوردار باشد و برخی نیز تمایل دارند رنگ‌های به نسبت تیره مانند مشکی در قاب گوشی استفاده‌شده باشد. پس کاملاً مشخص است که انتخاب قاب موبایل بر اساس رنگ به‌کاررفته در آن‌یک سلیقه شخصی است و در افراد با توجه به علایقشان متفاوت می‌باشد.

انواع قاب موبایل

طرح‌های به‌کار رفته در قاب موبایل

طراحی و ظاهر قاب اغلب موبایل‌ها امروزه از گوشی‌های همراه بیشتر جلب‌توجه می‌کنند. افراد بعد از خرید موبایل شاید مدت‌ها زمان صرف کنند تا قاب موبایل باب میل خود را انتخاب و خریداری نمایند. شاید بتوان گفت که با دیدن قاب‌های موبایل افراد تا حدودی می‌توان به سلیقه آن‌ها پی برد. برخی ترجیح می‌دهند که یک قاب با ظاهری ساده به‌منظور نگهداری موبایل خود خریداری نمایند و برخی نیز علاقه دارند قاب گوشی همراهشان از ظاهری منحصربه‌فرد و همچنین جذاب برخوردار باشد.

 نکته مهم در رابطه با این موضوع این است که بیشتر طرفداران قاب‌های فانتزی خانم‌های جوان هستند. اغلب خانم‌ها علاقه دارند از قاب‌های روشن با طراحی‌های جذاب و فانتزی برای گوشی‌های خود استفاده نمایند. البته در میان آقایان نیز این سلیقه در برخی موارد دیده می‌شود ولی به نسبت خانم‌ها کمتر است. قاب‌هایی بارنگ‌های صورتی و طلایی با طرح‌های جالب از نمونه قاب‌هایی هستند که افراد برای گوشی خود آن‌ها را خریداری می‌نمایند.

جنس به‌کار رفته در قاب موبایل

یکی از مواردی که در قیمت قاب‌های گوشی همراه تأثیرگذار است، جنس و کیفیت قاب موردنظر می‌باشد. قاب موبایل یکی از لوازم جانبی موبایل محسوب می‌شود که باید در انتخاب و خرید ان دقت فراوانی شود. چراکه این وسیله برای مدت‌های طولانی به‌عنوان سپر از گوشی‌های شما محافظت می‌کند؛ بنابراین باید از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد که در اثر تماس زیاد با دست مستهلک نشود و بتواند برای چند سال از گوشی شما محافظت نماید.

 امروزه انواع قاب‌های گوشی موبایل از جنس‌های متفاوتی مانند چرم تهیه و در بازار به فروش می‌رسند که از طرفداران بسیاری برخوردارند. ظاهر شیک این‌گونه از قاب‌ها و همچنین خوش‌دست بودن آن‌ها ازجمله مزیت‌های این‌گونه از قاب‌های گوشی همراه می‌باشند. در کنار این نوع قاب‌ها می‌توان به جنس‌های دیگری مانند ژله‌ای، خشک، پلاستیک سخت، سیلیکونی و چند مورد دیگر اشاره نمود که هریک از موارد گفته‌شده نیز از طرفداران خاص خود برخوردار می‌باشند.

انواع قاب موبایل

انواع قاب موبایل بر اساس نوع گوشی همراه

درگذشته نسبت به سال‌های اخیر تنوع در مارک و برندهای گوشی‌های همراه به نسبت کمتر بود و افراد نیز کمتر در خرید قاب موبایل خود حساسیت نشان می‌دادند؛ اما امروزه با ورود انواع گوشی‌های همراه با برندهای متفاوت و قیمت‌های به نسبت بالا افراد نیازمند قاب‌های مخصوص به خود می‌باشند.

نکته مهم در خرید این‌گونه از قاب‌ها این است که تنها می‌توان آن‌ها را در نمایندگی‌های فروش گوشی همراه خریداری‌شده تهیه نمود و شاید در اغلب قاب فروشی‌ها یافت نشوند. نکته مهم دیگر در این‌گونه از قاب‌ها قیمت به نسبت بالا بر اساس نوع گوشی آن‌ها می‌باشد. از نمونه گوشی‌های همراه که دارای قاب موبایل مخصوص به خود هستند می‌توان به برندهای معتبر سامسونگ، اپل، ال‌جی، اچ تی سی، سونی و چند مورد دیگر اشاره نمود.

قیمت انواع قاب موبایل در بازار

از موارد مهمی که در انتخاب و خرید قاب موبایل می‌تواند تأثیرگذار باشد، قیمت آن‌ می‌باشد. تنوع قیمت در انواع قاب‌های موبایل بر اساس جنس، رنگ و طرح آن‌ها متفاوت است. برخی تمایل دارند برای قاب گوشی خود هزینه مناسب و بالایی اختصاص داده و قاب گوشی باکیفیت خریداری نمایند. برخی نیز با توجه به توانایی مالی خود به خرید قاب‌های کم‌هزینه و ارزان اقدام می‌کنند.

نکته مهم در خرید و قیمت این‌گونه از قاب‌ها این است که فریب افراد سودجو را نخورده و درازای پرداخت هزینه بالا یک قاب بی‌کیفیت و نامناسب را خریداری نکنید. افراد می‌بایست در انتخاب قاب موبایل یا دیگر وسایل جانبی موبایل به مراکز معتبر این‌گونه از وسایل مراجعه نموده و اقدام به خرید نمایند.

انواع قاب موبایل

خرید سفارشی قاب موبایل

یکی از امکاناتی که امروزه برای دارندگان گوشی‌های موبایل فراهم‌شده است، این است که می‌توانند قاب موبایل خود را بر اساس طرح و رنگ موردنظر تهیه و خریداری نمایند. شما می‌توانید با استفاده از مراکزی که به تهیه قاب سفارشی می‌پردازند، قاب موبایل موردنظر خود را تهیه نموده و از دیدن ان لذت ببرید. این‌گونه از مراکز می‌توانند طرح و رنگ موردعلاقه شمارا در ساخت قاب موبایل  موردنظر به‌کاربرده و یک قاب سفارشی مختص شما برایتان تهیه نمایند.

 افراد می‌توانند تصویر و طرح موردنظر خود را به‌صورت اینترنتی ارسال نموده و بعد از مدتی قاب خود را دریافت کنند. این نوع از قاب‌ها به دلیل اینکه سفارشی تهیه می‌شوند از هزینه به نسبت بالاتری نسبت به قاب‌های موبایل دیگر برخوردارند. شاید دیدن عکس یک عزیز بر روی یک قاب موبایل ارزش آن را داشته باشد که افراد برای آن هزینه بیشتری پرداخت نمایند.

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن