شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
مشکل باز نشدن عکس‌ و فیلم‌ در تلگرام

مشکل باز نشدن عکس‌ و فیلم‌ در تلگرام را چطور حل کنیم؟

آموزش

تلگرام این روزها در بین کاربران ایرانی حسابی جا باز کرده است و بسیاری از کاربران وقت عمده خود را در کانال ها و گروه های تلگرام سپری میکنند و مدام در حال ارسال و دریافت عکس ها و فیلم ها هستند.

ممکن است شما در تعداد زیادی کانال و گروه عضو باشید و روزانه عکس و فیلم های زیادی دریافت میکنید این باعث پر شدن حافظه داخلی گوشی‌ شما شده و در نتیجه تلگرام دیگر قادر نخواهد بود تمام فایل‌های دریافتی را دانلود کند حتی با کلیک کردن روی فایل هیچ اتفاقی نمی‌افتد و فایل مورد نظر به همان حالت قبل باقی می‌ماند.

برای حل کردن این مشکل باید سری به حافظه داخلی گوشی زده و فضای لازم را برای ورود اطلاعات تلگرام ایجاد کنید. در ادامه با هایتل همراه باشید.

روش حل مشکل باز نشدن عکس‌ و فیلم‌ در تلگرام

  • ابتدا اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه تلگرام استفاده می‌کنید در غیر اینصورت آن را بروز رسانی کنید.
  • یک برنامه فایل منیجر را باز کنید، ترجیحا می‌توانید ازES File Explorer استفاده نمایید.
  • به حافظه داخلی گوشی وارد شوید و پوشه Telegram را بیابید.
  • فولدر Telegram را بطور کامل حذف کنید، با انجام این کار تمام فایل‌هایی که در تلگام دانلود کرده‌اید از بین خواهند رفت. البته تمام فایل‌هایی که آن‌ها را دانلود و سپس ذخیره کرده‌اید در پوشه دانلود باقی خواهند ماند.
  • اکنون تلگرام را اجرا کنید، باید بتوانید قایل‌های جدید را دانلود کنید. اما اگر هنوز فایل دانلود نمی‌شود مراحل زیر را دنبال کنید.
  • از منوی تنظیمات به قسمت Apps بروید و روی تلگرام کلیک کنید.
  • در صفحه جدیدی که باز می‌شود وارد بخش Storage شوید. (شاید برای بعضی از مدل‌ها این منو موجود نباشد و به طور مستقیم به تنظیمات دسترسی داشته باشید.)
  • در این مرحله، در صفحه‌ای که باز می‌شود دو گزینه Clear Cache و سپس Clear Data را انتخاب نمایید.
  • پس از اتمام مراحل، تلگرام را باز کنید. اکنون باید یکبار دیگر مانند ابتدا شماره گوشی موبایل خود را وارد نمایید تا به تلگرام وارد شوید.

چنانچه با این روش موفق به رفع مشکل دانلود فیلم‌ و عکس‌های تلگرام نشدید تلگرام را کامل حذف کنید سپس دوباره نصب کنید.

  1. frhad

    سلام ببخشید من فایلهای بزرگ کهدانلود میکنم تا آخر دانلود میشه ولی بعدش باز نمیشه وقتی که از اون جایی که دانلود میکنم میام بیرون دوباره که میرم اونجا فایل اصلا دانلود نشده

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن