ساعت هوشمند گلکسی واچ Samsung Galaxy Watch 46mm R800

دسته بندی: ساعت هوشمند, ساعت هوشمند سامسونگ
برند ها Samsung
کد کالا : 15239

نا موجود

4,1

ساعت هوشمند گلکسی واچ Samsung Galaxy Watch 46mm R800

کد کالا : 15239

نا موجود

  • 4,1

ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ 46 میلی‌متر

SM-R800

  • عمر باتری طولانی
  • صفحه همیشه روشن
  • قابلیت ردبابی کیفیت خواب
  • برنامه های تناسب اندام
  • کنترل ضربان قلب و فشار خون
مشاهده مدل 42mm

14,736,000 تومان

ناموجود


قیمتی مناسب تر سراغ دارید؟ بله خیر

    ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ 46 میلی‌متر

    SM-R800

    • عمر باتری طولانی
    • صفحه همیشه روشن
    • قابلیت ردبابی کیفیت خواب
    • برنامه های تناسب اندام
    • کنترل ضربان قلب و فشار خون
    مشاهده مدل 42mm

    ارسال سریع در سریع‌ترین زمان

    پشتیبانی دائم تلفنی و واتس اپ

    ارسال روزانه در زمان سریع

    تخفیف ویژه برای محصولات خاص

    ضمانت اصالت هفت روز ضمانت تعویض

    توضیحات

    ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ Samsung Galaxy Watch

    گلکسی واچ نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ است, از نظر طراحی شبیه به مدل های پیشین است اما در امکانات و قابلیت ها تغییرات زیادی داشته و بیش از پیش دوست داشتنی تر شده است.

    ساعت گلکسی واچ در دو مدل بند 42 میلی‌متر و 46 میلی‌متر عرضه می‌شود. سیستم عامل ساعت تایزن نسخه 4.0 است. گلکسی واچ با گوشی های هوشمند مجهز به اندروید 5.0 یا بالاتر و آیفون 5 یا جدید تر که حداقل به سیستم عامل iOS 9.0 مجهز شده اند، سازگار است.

    خرید ساعت گلکسی واچ, قیمت ساعت گلکسی واچ, مشخصات ساعت گلکسی واچ

    طراحی و صفحه نمایش گلکسی واچ

    گلکسی واچ 46 میلی‌متری فقط با رنگ نقره‌ای و مدل 42 میلی‌متری با رنگ های مشکی و رزگلد عرضه می‌شود. بند های ساعت هوشمند گلکسی واچ تنوع خوبی دارد و از بین رنگ های آبی اقیانوسی, مشکی و خاکستری می‌توانید انتخاب کنید, البته برای مدل کوچک تر 42 میلی‌متری بندهای متنوع تر با رنگ‌های قرمز، لیمویی، بنفش، صورتی، خاکستری روشن و قهوه ای نیز عرضه می‌شود.

    مدل بزرگ ساعت هوشمند گلکسی واچ بدون بند 13 میلی‌متر ضخامت و 63 گرم و مدل کوچک‌تر حدود 12.7 میلی‌متر ضخامت 49 گرم وزن دارد. همانند مدل های پیشین با چرخاندن قاب ساعت می‌توانید از قابلیت های مختلف آن استفاده کنید.

    صفحه نمایش مدل بزرگ ساعت گلکسی واچ 1.3 اینچ و مدل کوچک 1.2 اینچ, هر دو از نوع AMOLED است. تراکم پیکسلی هر دو مدل 360*360 پیکسل و به شیشه گوریلا گلس +DX مجهز شده‌اند. گلکسی واچ می تواند تا عمق 50 متر در زیر آب مقاومت کند و با استاندارد نظامی MIL-STD-810G سازگار است.

    نمایشگر همیشه روشن از امکانات جدید ساعت هوشمند سامسونگ است, همچنین صدای تیک تاک مشابه با ساعت های عقربه ای آنالوگ و قابلیت افکت عمق یا Depth که باعث می‌شود جزئیات نمایش داده شده شبیه به یک ساعت سنتی باشد آن را بسیار جذاب کرده است.

    طراحی دایره ای گلکسی واچ باعث اقبال عمومی از آن شده است. بر خلاف ساعت هوشمند مربعی که توسط اپل به بازار ارائه شده است، هنوز افراد بسیار زیادی به طراحی دایره ساعت بیشتر علاقه مند هستند. طراحی و ساخت ساعت هوشمند با قالب دایره بسیار دشوارتر از مدل مربعی آن است که البته سامسونگ بسیار خوب عمل کرده است و یک ساعت و ویژگی های فوق العاده را عرضه کرده است.

    قاب دایره ای گردان گلکسی واچ علاوه بر زیبایی که به آن بخشیده است کاربردی های زیادی چون حرکت در منو ساعت هوشمند دارد. این قاب دایره ای در نشان از تلفیق طراحی و مهندسی دقیق سامسونگ است.

    طراحی زیبا و خاص گلکسی واچ که به ساعت های کلاسیک شبیه است می‌تواند افرادی که به طراحی ساعت های سنتی علاقه دارند و افرادی که دوست دارند از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده کنند را به خود جلب کند.

    خرید ساعت گلکسی واچ, قیمت ساعت گلکسی واچ, مشخصات ساعت گلکسی واچ

    میزان شارژ باتری

    مدل 46 میلی‌متر گلکسی واچ دارای باتری 472 میلی‌آمپر, در حالی که مدل کوچک تر 270 میلی‌آمپر است. به گفته شرکت سامسونگ با هر بار شارژ ساعت می‌توان 80 ساعت از آن استفاده کرد. مانند مدل های پیشین نیاز به شارژ روزانه ساعت نیست و این فوق العاده است.

    در جعبه محصول پایه شارژ  وایرلس قرار دارد که مبتنی بر WPS است. بر روی بدنه‌ی ساعت دو قسمت کوچک تعبیه شده است که با قرار دادن ساعت به صورت افقی بر روی شارژر ساعت هوشمند شارژ می‌شود.

    گلکسی واچ 46 دارای قابلیت شارژ وایرلس است و با استفاده از پاوربانک بی سیم سامسونگ می‌توان آن را شارژ کرد.

    مشخصات سخت افزاری

    هر دو مدل 4 گیگابایت حافظه داخلی دارند. گکسی واچ به چیپست اگزینوس 9110 با دو هسته پردازشی با فرکانس 1.15 گیگاهرتز مجهز شده است. میزان رم نیز 768 مگابایت است. نسخه LTE گلکسی واچ 1.5 گیگابایت رم دارد.

    قابلیت اتصال به شبکه LTE فقط در نسخه گلکسی واچ  نسخه LTE وجود دارد و بصورت پیشفرض برای همه مدل ها در دسترس نیست.

    لازم به ذکر است که نسخه LTE همان نسخه سیمکارت خور است، امکان نصب سیم کارت های رایج در ایران روی این سایت امکان پذیر نیست. گلکسی واچ فقط از سیمکارت الکترونیکی پشتیبانی می‌کند که در حال حاضر در کشور این امکان وجود ندارد.

    امکانات سلامتی و تناسب اندام

    ساعت هوشمند گلکسی واج میزان استرس را تشخیص می‌دهد. ضربان قلب شما را کنترل می‌کند و اگر از مقدار مجاز بالاتر رود به شما اطلاع می‌دهد که استراحت و تنفس کنید. میزان و کیفیت خواب را پیگیری می‌کند و همچنین مقدار مصرف کالری ها را نیز کنترل می‌کند. تمام امکانات قابلیت شخصی سازی دارند.

    ساعت هوشمند سامسونگ برای 21 ورزش مانند دوچرخه سواری, یوگا و… برنامه دارد. همچنین تمرینات تنفسی و مدیتیشن برای مدیریت استرس دارد.

    سنسور فشارسنج اطلاعات را دستان شما دریافت می‌کند و توسط نرم فزارهای پیشرفته تحلیل و بررسی می‌شود و نتیجه نهایی در اختیار شما قرار می‌گیرد. سنسور دماسنج آن نیز در همین حالت داده‌ها را از یک سیستم کنترلی ارتعاشی دریافت می‌کند و به نرم‌افزار مربوطه انتقال می‌دهد.

    سنسور Gyro یا همان ژیروسکوپی حرکت در سه مولفه ی طول و عرض و ارتفاع را دریافت و انتقال می‌دهد که عموما برای حرکات ورزشی کاربرد دارد و سرعت خطی و زاویه‌ای را تشخیص می‌دهد، در گلکسی واچ از ترکیب شتاب‌سنج و ژیروسکوپ استفاده شده است که بسیار قدرتمندتر است.

    سنسور Heart Rate Minor ضربان قلب و نبض و فشار خون و استرس و اضطراب و خواب انداره گیری می‌کند.

    سیستم عامل

    ساعت گلکسی واچ مجهز به سیستم عامل Tizen-based wearable OS 4.0 است. این سیستم عامل اختصاصی سامسونگ بوده که محصولات جدید سامسونگ شامل ساعت هوشمند، گوشی‌ های موبایل، تلویزیون‌ها و …. مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل سازگاری بسیار خوب این سیستم عامل با اینترنت اشیاء در آینده نه چندان دور شاهد پیشرفت و تکامل آن خواهیم بود.  Tizen 4.0 در مقایسه با Android Wear شرکت گوگل جدیدتر و رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری پیشرفته تر و جذاب تر دارد. اما ممکن است نقص هایی داشته باشد که در آپدیت های آینده بهتر و کامل تر خواهد شد.

     

    خرید ساعت گلکسی واچ, قیمت ساعت گلکسی واچ, مشخصات ساعت گلکسی واچ

    دیگر امکانات

    گلکسی واچ به دستیار صوتی بیکسبی نیز مجهز شده است. با استفاده از قابلیت SmartThings می توانید با گلکسی واچ دستگاه هایی مانند تلویزیون را کنترل کنید یا حتی دمای منزلتان را تنظیم نمایید.

    این ساعت هوشمند به حسگرهای شتاب سنج, ژیروسکوپ, فشار سنج, حسگر ضربان قلب و حسگر نور محیط مجهز است.

    قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم, NFC , پشتیبانی از A-GPS و گلوناس, استانداردهای وای فای b/g/n و بلوتوث نسخه 4.2 از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند سامسونگ است.

    در حال حاضر ساعت های هوشمند فقط برای ساعت و آلارم نیست، با توجه به سیستم عامل و نرم افزارهای موجود ساعت های هوشمند دست کمی از گوشی های موبایل ندارد و روز به روز به امکانات و ویژگی های آن افزوده می‌شود.

    نکته مهم

    توجه کنید: ساعت ارائه شده در این فروشگاه نسخه LTE و سیمکارت خور نیست

    قابلیت نصب سیمکارت ندارد

    مدل LTE سیمکارت خور در ایران کاربرد ندارد و در ایران موجود نیست

              مشخصات نسخه 42 میلی‌متری:

    نمایشگر 1.2 اینچی (30 میلی‌متر) مدور از نوع Super AMOLED با رزولوشن 360 در 360
    قابلیت AOD یا نمایشگر همیشه فعال با امکان نمایش تصویر رنگی
    محافظ کورنینگ گوریلا DX پلاس
    وزن: 42 گرم (بدون بند) / ضخامت: 12.7 میلی‌متر
    رنگ‌بندی بندها: مشکی، خاکستری، قرمز، زرد، بنفش، صورتی، خاکستری روشن، قهوه‌ای
    باتری: 270 میلی‌آمپر ساعت
    پشتیبانی از شارژ بی‌سیم از نوع WPC
    تراشه دو هسته‌ای اگزینوس 9110 با هسته‌های 1.15 گیگاهرتزی
    سیستم‌عامل Tizen OS 4.0
    1.5 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه (نسخه LTE یا سیم‌کارت خور) / 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه (نسخه‌ای که تنها از بلوتوث پشتیبانی می‌کند)
    پشتیبانی از 3G و LTE، وای‌فای، NFC و A-GPS
    شتاب‌سنج، پایش‌گر ضربان قلب و فشار سنج
    استاندارد IP68 و MIL STD 810G
    رنگ‌بندی ساعت: مشکی و رز طلایی

     

              مشخصات نسخه 46 میلی‌متری:

    نمایشگر 1.3 اینچی (33 میلی‌متر) مدور از نوع Super AMOLED با رزولوشن 360 در 360
    قابلیت AOD یا نمایشگر همیشه فعال با امکان نمایش تصویر رنگی
    محافظ کورنینگ گوریلا DX پلاس
    وزن: 63 گرم (بدون بند) / ضخامت: 13 میلی‌متر
    رنگ بندها: مشکی، خاکستری، آبی
    باتری: 472 میلی‌آمپر ساعت
    پشتیبانی از شارژ بی‌سیم از نوع WPC
    تراشه دو هسته‌ای اگزینوس 9110 با هسته‌های 1.15 گیگاهرتزی
    سیستم‌عامل Tizen OS 4.0
    1.5 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه (نسخه LTE یا سیم‌کارت خور) / 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه (نسخه‌ای که تنها از بلوتوث پشتیبانی می‌کند)
    پشتیبانی از 3G و LTE، وای‌فای، NFC و A-GPS
    شتاب‌سنج، پایش‌گر ضربان قلب و فشار سنج
    استاندارد IP68 و MIL STD 810G
    رنگ‌بندی ساعت: نقره‌ای

     

    ویدئو بررسی گلکسی واچ را ببینید:

     

    ویژگی های نرم افزاری

    گلکسی واچ 46 برای داشتن بهترین عملکرد، از نرم افزارهای مختلف استفاده می‌کند که در ادامه آن ها را معرفی میکنیم.

    1. نرم افزار Pear: سیستم سلامت سامسونگ با نام Samsung Health که روی گوشی و تبلت ها سامسونگ قرار دارد معرف حضور شما است، نسخه بهینه شده آن روی ساعت هوشمند گلکسی واچ عملکرد بسیار بهتری دارد، می‌تواند عملکرد سیستم بدن شما را تحلیل کند و متناسب با آن ساعت خواب و بیداری شما تنظیم کند، تمرینات ورزشی به شما پیشنهاد دهد. میزان کالری دریافتی و مقدار نوشیدن آب شما را تنظیم کند. همچنین میزان استرس بدن در طول روز را اندازه گیری می‌کند.
    2. نرم افزار Facer: این برنامه امکان شخصی سازی قسمت های مختلف ساعت هوشمند را فراهم می‌کند. می‌توانید با قالب و یا به اصطلاح تم های مختلف به ساعت خود تنوع ببخشید. انوع تم های مختلف با رنگ و طرح های متفاوت و چینش ها متنوع در دسترس است. نهایت شخصی سازی ساعت هوشمند با این اپلیکیشن تجربه کنید.
    3. نرم افزار Glympse: امکان اشتراک گذاری لحظه موقعیت جغرافیایی با این نرم افزار در مواقع ضروری بسیار کاربردی است. با تنظیم نرم افزار Glympse می‌توانید افراد مورد نظر را از موقعیت لحظه ای خود مطلع کنید. با ادغام سنسور‌های شتاب‌سنج و فشار و استرس با این نرم‌افزار می‌توانید در مواقع ضروری خانواده یا دوستان خود را به صورت اتوماتیک از وضعیت خود باخبر کنید.
    4. نرم افزار Here My Car: اپلیکیشن کاربردی دیگر که می‌تواند لذت استفاده از گلکسی واچ را دو چندان کند، با این برنامه می‌توانید جای پارک ماشین خود را در حافظه نرم افزار ذخیره کنید و بعد از اتمام کارتان نزدیک‌ترین مسیر پیاده برای رسیدن به جای پارک ماشین‌ را به شما پیشنهاد می‌کند.

    ساعت هوشمند گلکسی واچ از ایمیل، پیامک و IM برای اطلاع‌رسانی و ارسال پیام استفاده می‌کند. امکان نصب و راه‌اندازی سایر پیام‌رسان‌ها نیز از فروشگاه گلکسی واچ وجود دارد اما هنوز پیام‌رسان‌ها خود را با این سیستم عامل جدید وفق نداده‌اند و امکان پشتیبانی از سایر پیام‌رسان‌ها در حال حاضر وجود ندارد.

    اپلیکیشن Samsung Pay نرم‌افزار فوق‌العاده‌ی دیگری در زمینه‌ی سیستم بانکی است که شما را از همراه داشتن کارت و کیف پول بی‌نیاز می‌کند، سیستم Samsung Pay از سیستم‌های جدید سامسونگ و به نحوی شروع فعالیت حرفه‌ای این شرکت در زمینه‌ی خدمات پرداخت الکترونیک است.

    برنامه اسپاتیفای برای استفاده با گلکسی واچ بهینه شده است و مخصوص صفحه نمایش دایره ای شکل طراحی و استفاده از آن روی ساعت هوشمند بسیار راحت است.

    دستیار صوتی

    ساعت هوشمند سامسونگ مجهز به دستار صوتی است، پیش از این دستیار صوتی Bixby در گوشی های پرچمدار سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است اما بیکسبی برای استفاده در گلکسی واچ بهینه سازی شده است تا کمترین نیاز به لمس صفحه نمایش داشته باشید، در اکثر مواقع فقط با فرمان های صوتی بتوانید ساعت هوشمند را کنترل کنید. دستیار صوتی Bixby هنوز در ابتدا راه است و در آینده با بروزرسانی های بیشتر عملکرد و دقت آن بیشتر خواهد شد. Bixby از یک هوش مصنوعی قدرتمند بهره می‌برد، گفتار محاوره‌ای و بسیاری از لهجه‌ها و اصطلاحات عامیانه را تشخیص می‌دهد و اگر نتواند موضوع را به درستی آنالیز کند با پرسیدن سوالاتی موضوع را روشن و قابل‌فهم می‌کند و سپس دستورت را اجرا می‌کند.

    به دلیل هماهنگی سیستم عامل گلکسی واچ با اکوسیستم اینترنت اشیاء، قابلیت جدیدی به نام Bixby Home‌ به این دستیار صوتی اضافه شده است که تعامل با خانه و فضای آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این قابلیت برای یک ساعت هوشمند بسیار کاربردی و سودمند است.

    چرا گلکسی واچ بخریم؟

    گلکسی واچ یک ساعت هوشمند تمام عیار از برند معتبر سامسونگ است، از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری جدیدترین دستاوردهای سامسونگ در ساعت هوشمند گلکسی واچ قرار دارد. سنسورهای اندازه‌گیری فشار و دما و استرس و ارتفاع و شتاب و دیگر سنسور ها بسیار دقیق هستند. سنسورهایی نیز برای بهبود وضعیت خواب و استرس و اضطراب تعبیه شده است. عمر باتری 72 ساعت آن بسیار مناسب است، این عملکرد باتری یکی از برتری ها گلکسی واچ نسبت به رقبا است. ویژگی های نرم افزاری پیشرفته آن به شما در زمینه های مختلف سلامتی و کارهای روزمره به شما کمک خواهند کرد، در آینده با آپدیت های نرم افزاری این امکانات بهبود خواهند یافت. اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید گلکسی واچ یکی از بهترین و کامل ترین هاست که در زمینه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری حرفی برای گفتن دارد.

    مشخصات کالا

    بدنه
    ابعاد49 × 46 × 13 میلی‌متر
    وزن63 گرم
    صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایشSuper AMOLED
    رزولوشن360×360 پیکسل
    تراکم پیکسلی278 پیکسل بر هر اینچ
    تعداد رنگ16 میلیون رنگ
    اندازه صفحه نمایش1.3 اینچ
    پلتفرم
    سیستم عاملTizen - مبتنی بر wearable OS 4.0
    حافظه
    حافظه داخلی4 گیگابایت
    حافظه رم768 مگابایت
    پشتیبانی از کارت حافظه جانبیندارد
    باتری
    ظرفیت باتریباتری لیتیوم یون با ظرفیت 472 میلی‌آمپر
    صدا
    بلندگو
    جک 3.5 میلی‌متریندارد
    شبکه
    پشتیبانی از سیم کارتندارد
    امکانات
    سنسورشتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب‌سنج، فشارسنج
    بلوتوثورژن 4.2
    GPSدارد (A-GPS, GLONASS)
    NFCندارد
    سایر مشخصات
    سایر قابلیت‌هاقابلیت شارژ بی سیم
    ضد آب تا عمق 50 متر (IP68)
    صفحه نمایش همیشه روشن

    نظرات (13)

    1. مشتری

      ممنون از فروشگاه هایتل . ساعتی مچی خرید که پلمپ و به موقع ارسال شد

    2. امین شهسواری گوغری (خریدار محصول)

      من هر 2 مدل 42 و 46 رو گرفتم خیلی تمیز و مرتب و به موقع بدستم رسید. مرسی هایتل. فقط یه سوال شارژ 7 ساعته اولیه لازم ندارن؟

      خرید این محصول را پیشنهاد می کنم
      • هایتل

        نیاز به شارژ 7 ساعته نیست. شارژ که تکمیل شد از برق بکشید

    3. کیوان

      سلام. من شیراز هستم. میتونم حضورا بخرم؟ آدرس کجاست؟

      • هایتل

        آدرس در سایت درج شده است!

    4. hamed

      سلام ایا این ساعت که مدل غیر سیم کارت خور هست از بلندگو داره؟ و تماس های ورودی به گوشی پشتیبانی میکنه؟ یعنی میشه گوشی توی کیف باشه و جواب تماس فقط با ساعت داده بشه؟

      • هایتل

        بله قابلیت مکالمه دارد. صدا از اسپیکر ساعت پخش می شود.

    5. سیدمیثم نجیبی

      سوالم رو اصلاح میکنم . بطور کلی این مدل الومینیمی رم ۱.۵ داره یا همه ۷۶۸ مگ هستن تو مدل آلومینیومی؟ ممنون میشم جواب بدید

      • هایتل

        گلکسی واچ 46 نسخه معمولی و LTE دارد و از لحاظ جنس بدنه تفاوت ندارد. نسخه LTE رم 1.5 دارد.

    6. سیدمیثم نجیبی

      سلام
      این ساعت نسخه ال تی ای با رم 1.5 هستش ؟

      • هایتل

        خیر نسخه LTE نیست

    7. هادی (خریدار محصول)

      عالی، بهترین ساعت هوشمند حال حاضر
      تشکر از هایتل بابت ارسال کالای اصل در کوتاهترین زمان ممکن.

    8. سعید

      سلام وقت بخیر
      رنگ ساعت ذکر نشده. مشکی رو موجود دارید؟ یا فقط نقره ای؟

      • هایتل

        این ساعت فقط یک رنگ دارد

    9. حمیدرضا

      سلام اقلام داخل جعبه چیه هست ممنون

      • هایتل

        شارژر، یک عدد بند ، دفترچه راهنما

    10. ابوالقاسم حبیبی داویجانی (خریدار محصول)

      با تشکر از هایتل برای ارسال به موقع (کمتر از 24 ساعت از شیراز به تهران)
      اصالت کالا کاملا تایید میشود و جعبه با لیبل اصلی (تک چسب) خود سامسونگ به دستم رسید و اعتمادم به این فروشگاه دو چندان شد.
      ساعت هوشمند سامسونگ هم به جرات بهترین ساعت هوشمند در بازار تا این تاریخ است و پیشنهاد میکنم اگر قصد تهیه ساعت هوشمند دارید، به هیچ گزینه ای فکر نکنید، چون با سامسونگ قابل رقابت نیست.

      نقات قوت
      • 0 کیفیت بالای ساخت
      • 0 ابعاد مناسب برای دوستداران ساعت با صفحه بزرگ
      خرید این محصول را پیشنهاد می کنم
    11. hossein

      سلام و عرض ادب. ببخشید ساعت باجعبه کامل و بند اضافه هست ؟ و نسخه LTEدقیقا چه کاربردی داره که توی ایران امکانش نیست ؟
      سپاسگذارم

      • هایتل

        سلام
        بله با حعبه کامل است. اورجینال سامسونگ و پلم. نسخه LTE از سیمکارت الکترونیک پشتیبانی می‌کند که در ایران این نوع سیمکارت وجود ندارد.

    12. محمد جواد حاجی حسینی

      سلام خدمت هایتلی های عزیز
      ایا محصول شما رجیستری هست؟

      • هایتل

        سلام
        نیاز به رجیستر ندارد

    13. ایمان امیری

      با سلام
      بنده این ساعت رو با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار از هایتل خریداری کردم.
      فقط یه کم دیر و چهار روزه به دستم رسید که شامل یک روز تعطیل میشد. از شیرینی های شیرازی هم که دوستان گفته بودند به صورت هدیه در جعبه قرار داده میشه خبری نبود 🙂
      در پایان بابت پاسخگویی به موقع و ارسال سریع از هایتل ممنونم.

      نقات قوت
      • 0 کیفیت نمایشگر
      • 0 امکانات عالی
      • 0 دسترسی راحت به برنامه ها
      - نقات ضعف
      • 0 برای مچ های کوچک مناسب نیست
    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    +افزودن

      +افزودن

        همچنین ممکن است دوست داشته باشید…