شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
عمر باتری ایرپاد اپل چقدر است؟

عمر باتری ایرپاد اپل چقدر است؟

مشخصات گجت

ایرپاد بیسیم گجت جدید و پرطرفدار اپل که هر روز به تعداد خریداران آن افزوده می شود. به دلیل طراحی زیبا و اندازه کوچک بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به تازگی شاهد افزایش قیمت آن نیز هستیم.

اما سوال خیلی از افرادی که برای خرید مراجعه میکنند عمر باتری ایرپاد است که در انتخاب نهایی محصول خیلی مهم است و برای بعضی از افراد مهم ترین اولویت است. در ادامه با هایتل همراه باشید تا به این مورد بپردازیم.

https://www.hitel.ir/wp-content/uploads/2017/03/p_2_3_3_8_2338-thickbox_default-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%BE%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-Apple-AirPods.jpg

عمر باتری ایرپاد

در مراسمی که اپل ایرپاد Airpods را معرفی کرد, اشاره کرد که عمر باتری ایرپاد 5 ساعت برای استفاده مداوم جوابگو هست.

اما طبق بررسی های که توسط وب سایت فون‌آرنا انجام شده گفته شده است که عمر باتری ایرپاد 6 ساعت است. کارشناسان این وب سایت گفته اند بررسی باتری ایرپاد در ساعت 11:4 قبل از ظهر و با پخش مداوم iHeartRadio آغاز شد و در ساعت 5:06 بعدازظهر به پایان رسید؛ یعنی باتری اپل ایرپاد توانسته 6 ساعت و 2 دقیقه از خود پایداری نشان دهد.

نکته جالب دیگری که در این آزمایش به دست آمده است مدت زمان شارژ شدن ایرپاد است. با 20 دقیقه اتصال به شارژ, درصد باتری از 0 به 100 می رسد.

ایرپاد اپل در فروشگاه هایتل نیز عرضه می‌شود, برای خرید می‌توانید روی لینک کلیک کنید:

ایرپاد بیسیم اپل Apple AirPods

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن