شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام

پاسخگویی اتوماتیک تماس ها در ios 11

آموزش

در ios 11 این امکان تعبیه شده است که بتوانید به تماس های ورودی را بدون لمس گوشی پاسخ دهید بدین صورت که با تنظیم زمانی خاص مثلا بعد از 5 ثانیه بصورت اتوماتیک گوشی تماس ورودی را برقرار میکند. در ادامه با هایتل همراه باشید تا به آموزش این قابلیت جدید در ios 11 بپردازیم.

ابتدا به مسیر General -> Accessibility -> Call Audio Routing -> Auto-Answer Calls بروید.

پاسخگویی اتوماتیک تماس ها در ios 11

روی گزینه Auto-Answer Calls کلیک کنید, پس از کلیک با صفحه ای مطابق زیر مواجه می شوید:

پاسخگویی اتوماتیک تماس ها در ios 11

روبروی عبارت Auto-Answer Calls کلیک کنید تا دکمه مربوطه روشن شود. پس از فعال کردن گزینه فوق باید تعیین کنید گوشی بعد از چند ثانیه به تماس پاسخ دهد برای همین منظور با لمس کلید + یا – می توانید ثانیه را تنظیم کنید.

پاسخگویی اتوماتیک تماس ها در ios 11

زمانی که گوشی تماس را برقرار کرد، از بلندگو استفاده خواهد کرد تا صدا را به گوش شما برساند اما اگر گوشی را به هندزفری متصل کرده باشید، یا آن را به یک اسپیکر یا هندفری بلوتوث متصل کرده باشید، صدا را از طریق آن انتقال خواهد داد.

این تنظیمات تنها ابتدا به صورت اسپیکر ارائه خواهد شد حالا اگر شما بخواهید خروجی صدا را بهتر و شخصی سازی تر شده مدیریت کنید می توانید این تنظیمات را به صورت زیر انجام دهید:

در بخش دسترس پذیری که در ابتدا به آن مراجعه کردید، می توانید این اتصال را مشخص کنید, همانطور مشاهده می کنید دارای چند گزینه است. به طور پیش فرض این قابلیت روی اسپیکر تنظیم است اما اگر از هدست بلوتوثی استفاده می کنید یا صرفا از آیفون ۷ بهره مند هستید گزینه دوم یعنی هدست بلوتوثی باید استفاده کنید.

امیدواریم از آموزش فوق بهره لازم را ببرید. برای افرادی که به دلیل شغل و یا قرارگیری در موقعیت هایی که امکان لمس گوشی را ندارند مانند زمانی که انگشتان خیس است و تاچ گوشی به خوبی کار نمیکند می تواند بسیار مفید باشد.

 

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن