شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام

نحوه اتصال فلش مموری به آیفون و آیپد چگونه است؟

آموزش

امکان اتصال فلش مموری به گوشی های هوشمند امکان بسیار کاربردی است که موجب راحتی انتقال اطلاعات می شود و این مسئله در گوشی های اندرویدی از طریق اتصال فلش مموری OTG امکان پذیر است. اما در دستگاه های آیفون و آیپد این مسئله متفاوت است و با استفاده از پورت معمول در گوشی های اندرویدی امکان پذیر نیست.

دلیل این امر استفاده از اپل از پورت متفاوتی به نام لایتینگ (Lightning) است که باعث می شود فقط فلش های با قابلیت پشتیبانی از پورت به دستگاه متصل شود و با توجه به تنوع کم دستگاه های مجهز به این درگاه فلش مموری های با این قابلیت کمتر در بازار وجود دارد.

خبر خوش برای دارندگان آیفون و آیپد این است که تولید کننده ها به سمت تولید محصولاتی رفته اند که قابلیت اتصال به آیفون و آیپد را دارند.

این فلش ها قادر هستند از طریق اتصال Lightning به آیفون، آی‌پاد و یا آی‌پد متصل شده و اطلاعاتی مانند پرونده‌های متنی، آهنگ‌ها و ویدئوها را منتقل کند؛ در سوی دیگر  پورت استاندارد USB قرار دارد که می‌توان آن را به لپ‌تاپ ویندوزی و یا مک‌بوک خود متصل کنید.

فلش مموری آیفون

برای اتصال فلش مموری به آیفون باید فلش مخصوص آن را تهیه کنید.

امکان اتصال فلش های معمولی به آیفون وجود ندارد.

فروشگاه هایتل هم اکنون فلش مموری های مخصوص محصولات اپل را از برند شناخته شده سندیسک (Sandisk) را عرضه کرده است و شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از حجم 16,32 و 64 گیگابایت را انتخاب نمایید.

این محصول دوکاره است بدین صورت که با تهیه آن می توانید از آن به عنوان یک فلش مموری معمولی استفاده کنید و هر وقت نیاز داشتید به دستگاه های اپلی متصل کنید.

خرید فلش مموری آیفون

 

همچنین بخوانید:

نحوه اتصال آیفون و آیپد به تلویزیون

آموزش راه اندازی اپل تی وی و Apple TV 4K

  1. رضا

    سلام من یه فلش 64 گیگ گرفتم که هم پورت یو اس بی 3 داره هم پورت تایپ سی ، یه مبدل تایپ سی به لایتینگ هم دارم . میشه این فلش رو با استفاده از تبدیل تایپ سی با لایتینگ به ایفون وصل کنم؟ فورمت فلش چی باید باشه؟

  2. فهد

    آیا گوشی ایفو هشت هم فلش با otg میخونه

  3. M

    آیا به ایپدوان هم otg متصل میشود؟

    • مدیر فروشگاه

      بله

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن