همراهان گرامی شنبه 11 فروردین فروشگاه تعطیل است.

شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
مدل های هندزفری بلوتوث جبرا

مدل های هندزفری بلوتوث جبرا

راهنما خرید

مدل های هندزفری بلوتوث جبرا و قیمت آن‌ها

هندزفری بلوتوث برای افرادی که زیاد با گوشی موبایل مکالمه انجام میدهند ابزاری بسیار کاربردی است. مانند افرادی در محیط های شلوغ کار میکنند و همچنین نیاز دارند تا همیشه در دسترس باشند اما به دلیل سر و صدا محیط کار صدای زنگ گوشی رو نمی‌شنوند و یا هنگام مکالمه صدا به خوبی به گوش نمی‌رسد. یا افرادی که به دلیل کاری که انجام میدهند نمی‌توانند هر دفعه گوشی را از جیب خارج کنند می‌توانند با استفاده از هندزفری بلوتوث به راحتی بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی موبایل از جیب به تماس های ورودی پاسخ دهند و حتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند.

جبرا از برندهای معتبر و خوش نام در تولید انواع هندزفری است و کیفیت و زیبایی محصولات آن باعث شده است که توجه بسیاری را به خود جلب کند. از دیگر ویژگی های جبرا تنوع محصولات آن است. مهم نیست گوشی شما ساخت چه شرکتی است هندزفری بلوتوث جبرا به همه مدل موبایل و تبلت متصل می‌شود و استفاده از آن‌ بسیار آسان است. نکته مهمی که باید هنگام خرید هندزفری بلوتوث به آن توجه کنید نسخه بلوتوث گوشی و هندزفری است و نباید نسخه بلوتوث گوشی از نسخه بلوتوث هندزفری پایین تر باشد در غیر این صورت به آن متصل نخواهد شد. مثلا اگر ورژن بلوتوث هندزفری 4.0 باشد باید ورژن بلوتوث گوشی 4.0 یا بالاتر باشد.

در ادامه با هایتل همراه باشید تا به معرفی چند هندزفری بلوتوث جبرا بپردازیم و همچنین قیمت آنها را مشاهده کنید. برای خرید دیگر لوازم جانبی موبایل به صفحه اصلی فروشگاه مراجعه کنید.

هندزفری بلوتوث Jabra Wave

هندزفری جبرا Jabra Wave

هندزفری بلوتوث Jabra Wave دارای کیفیت صدا HD Voice است و صدا شفاف و با کیفیت دارد و این در کنار طراحی سبک و ارگونومیک باعث می‌شود در هنگام استفاده از آن گوش شما اذیت نشود. به دلیل تکنولوژی هایی که در ساخت این محصول استفاده شده صدا محیط اطراف و نویز هنگام مکالمه حذف می‌شود که باعث می‌شود بدون مزاحمت و با کیفیت بالا به مکالمه بپردازید.

برای خرید و مشاهده قیمت روی لینک روبرو کلیک کنید: هندزفری جبرا ویو Jabra Wave

هندزفری جبرا Jabra Boost

هندزفری جبرا Jabra Classic

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Classic تنها 9.9 گرم وزن دارد و به راحتی به دستگاه های مختلف متصل می‌شود و می‌توانید با آن مکالمه کنید و یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. و همچنین فرمان‌های صوتی GPS را گوش دهید. این هندزفری امکان اتصال همزمان به دستگاه را دارد.

مصرف باتری هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Classic بسیار مناسب است و به دلیل استفاده از تکنولوژی مخصوص هنگامی که از آن استفاده نمیکنید در حالت استند بای قرار میگرید و باعث صرفه جویی در مصرف باتری و طول عمر بیشتر آن می‌شود. با هندزفری Jabra Classic می‌توانید بصورت مدام 9 ساعت مکالمه داشته باشید. مدت زمان قرارگیری در حالت استند بای نیز 216 ساعت است.

برای خرید و مشاهده قیمت روی لینک روبرو کلیک کنید: هندزفری جبرا کلاسیک Jabra Classic

هندزفری جبرا Jabra Boost

هندزفری جبرا Jabra Boost

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Boost همراه با یک عدد فندکی با دو پورت خروجی عرضه می‌شود. این هندزفری دارای وزن بسیار سبک 9 گرم است و همچنین مصرف باتری آن بسیار مناسب است و می‌توان بصورت مدام 9 ساعت مکالمه انجام داد. هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Boost دارای تکنولوژی ذخیره انرژی (Power Nap) است که باعث می‌شود هنگامی که از دستگاه استفاده نمیکنید به حالت استند بای برود و باعث کاهش مصرف باتری و طول عمر آن می‌شود.

برای خرید و مشاهده قیمت روی لینک روبرو کلیک کنید: هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Boost

 هندزفری جبرا Jabra STORM

هندزفری جبرا Jabra STORM

هندزفری بلوتوث Jabra STORM دارای طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک است و به خوبی روی گوش قرار میگیرد  و گوش را خسته نمی‌کند. کیفیت صدا این هندزفری HD است و به لطف کیفیت ساخت بالا و تکنولوژی های استفاده شده در آن می‌توان در محیط شلوغ و حتی در باد و طوفان به راحتی از آن استفاده کنید. دستگاه فوق دارای سیستم کاهش نویز است و قابلیت پشتیبانی از NFC دارد.

برای خرید و مشاهده قیمت روی لینک روبرو کلیک کنید: هندزفری بلوتوث جبرا Jabra STORM

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن