شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
کارت حافظه

قیمت انواع کارت حافظه

راهنما خرید

قیمت کارت حافظه

کارت حافظه برای موبایل, تبلت و بخصوص دوربین به دلیل نداشتن حافظه داخلی ضروری است و باید برای آن تهیه شود. گوشی های موبایل و تبلت نیز به دلیل افزایش حجم اطلاعات و پر شدن حافظه برای خیلی از افراد نیاز است تا حافظه موبایل و تبلت خود را پس از مدتی استفاده افزایش دهند.

انتخاب مموری کارت متناسب با نیاز هر فرد و پشتیبانی دستگاه مورد استفاده اهمیت زیادی دارد. اگر از کارت حافظه با سرعت پایین استفاده شود باعث کند شدن عملیات خواندن و نوشتن در مموری کارت و در نتیجه کاهش سرعت موبایل و تبلت می‌شود. همچنین بعضی از گوشی ها تا سقف مشخص مثلا 64 گیگابایت مموری کارت را پشتیبانی میکنند که لازم است قبل از خرید از این موضوع آگاه شوید.

اگر از دوربین عکاسی استفاده میکنید با توجه به کیفیت بالا عکس ها نیاز است که کارت حافظه با ظرفیت بالا استفاده کنید تا هنگام عکاسی با کمبود فضا و دردسرهای آن مواجه نشوید.

اگر گوشی و تبلت شما از قابلیت ارتقا حافظه با مموری کارت برخوردار باشد و امکان نصب مموری کارت با ظرفیت بالا را دارد, خرید کارت‌های حافظه با ظرفیت های بالا 128 و 200 گیگابایت بسیار وسوسه انگیز و البته از نظر اقتصادی به صرفه خواهد بود.

مروری بر قیمت ها:

کارت حافظه 128 گیگابایت210 تا 255 هزار تومان
کارت حافظه 200 گیگابایت340 هزار تومان
کارت حافظه 64 گیگابایت85 تا 100 هزار تومان
کارت حافظه 32 گیگابایت55 تا 65 هزار تومان
کارت حافظه 16 گیگابایت28 تا 36 هزار تومان

برای و اطلاع از آخرین قیمت و خرید کارت حافظه روی لینک روبرو کلیک کنید: خرید کارت حافظه

شناخت کارت‌ حافظه‌ میکرو اس‌دی Micro SD

کارت حافظه میکرو اس‌دی‌های معمولی تنها قادرند تا ۲ گیگابایت اطلاعات را در خود ذخیره کنند؛ اما کارت‌های حافظه‌‌ی ‌Micro SDHC از ۴ تا ۳۲ گیگابایت و نمونه‌ی جدیدتر Micro SDXC از ۳۲ گیگابایت تا ۲ ترابیت ظرفیت دارند.

مموری کارت میکرو اس‌دی در اغلب موارد برای گوشی های موبایل استفاده می‌شود. بعضی از دوربین های عکاسی نیز از نیز کارت حافظه میکرو پشتیبانی می‌کنند. البته همراه با مموری میکرو یک تبدیل میکرو به SD وجود دارد که با قرار دادن مموری در این تبدیل می‌توان از آن به عنوان مموری کارت SD استفاده کرد. پس می‌توانید با خیال راحت نسب به خرید مموری میکرو که این روزها بیشتر رواج دارد برای دوربین اقدام نمایید.

کلاس بندی کارت حافظه

هنگام خرید کارت حافظه علاوه بر توجه به سرعت, مهم است به کلاس مموری نیز توجه نمایید. هر یک از کلاس های مموری سرعت های متفاوتی دارد.

مموری کارت ها با توجه به سرعتی که دارند، در دسته‌بندی ‌های مختلف قرار می‌گیرند. کلاس‌های 2,4,6 و 10 از دسته بندی های سرعت هستند.

کارت‌هایی با کلاس 10 سرعت نوشتن در حد 10 مگابایت بر ثانیه دارند؛ درحالی‌که کارت‌های حافظه با کلاس 6 می‌توانند با سرعت حداقل 6 مگابایت بر ثانیه ذخیره شوند. علاوه بر کلاس، کارت‌ها یک درجه سرعت خواهند داشت. این بالاترین میزان سرعت است. بعضی از مموری کارت ها دارای سرعت 30 مگابایت برثانیه هستند و بعضی‌ها 45 مگابایت بر ثانیه سرعت دارند.

خرید کارت حافظه

هم اکنون با توجه به موارد گفته شده شما می‌توانید کارت حافظه متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید. برای خرید مموری کارت و دیگر لوازم جانبی موبایل می‌توانید به فروشگاه هایتل مراجعه نمایید.

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن