شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
پاوربانک

ضرورت استفاده از پاوربانک اصلی چیست؟

آموزش

ضرورت استفاده از پاوربانک اصلی و نحوه تشخیص پاوربانک اورجینال از تقلبی

امروزه با پاوربانک می توان به عنوان یک شارژر همراه در هر محلی و هرحالتی ،مثلا درحال حرکت اقدام به شارژ تلفن همراه نمود،که این باعث می شود برای شارژموبایل محدود به توقف در محل خاصی نباشیم.

برای استفاده ی صحیح از پاوربانک بهتر است که آن را بعد از اتمام شارژ بطور کامل شارژنماییم و بهترین زمان اتصال به گوشی زمانیست که گوشی حداقل میزان شارژ را داراست و بهتر است تا زمان پرشدن کامل گوشی آن را از پاور بانک جدا نکنیم. این موارد باعث طول عمر گوشی و پاوربانک می گردد. لازم به ذکر است ظرفیت نامی پاوربانک برای خروجی 3.7 ولت درنظر گرفته شده که وقتی ولتاژ را به 5 تغییر دهیم به عددی معادل 70درصد ظرفیت نامی دست پیدا میکنیم.

لازم به ذکراست حدود 90 درصد از پاوربانکهای موجود در بازار به صورت قاچاق وارد کشور شده و دارای مدارک استانداردهای واردات نیستند.ظرفیت های (میلی آمپر) شارژ پاوربانکها فقط بصورت پرینت شده روی کالا هستند، به عنوان مثال: پاوربانک 10.000در عمل 6000 می باشد.

پاوربانک هایی که توسط شرکت های غیرمعروف و با سلهای نامرغوب ساخته میشوند می توانند باعث ایجاد حرارت بالا در گوشی تلفن همراه گشته و در سالهای اخیر باعث تعداد زیادی انفجار در حمل و نقل خطوط هوایی ، در جلسات و حتی در دست کاربران شده است.
در حال حاضر هایتل با عرضه پاور بانکهای اصلی کونفولون، شیائومی، فیلیپس، هواوی،آلکاتل، ایسوس و بقیه مارکهای اصلی باکیفیت، خدمات پس ازفروش و قیمت های رقابتی، رضایت خاطر مشتریان گرامی را فراهم آورد‌ه است.

برای خرید انواع پاوربانک به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید پاوربانک

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن