شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
روش غیرفعال کردن پیش نمایش نوتیفیکیشن ها در ios 11

روش غیرفعال کردن پیش نمایش نوتیفیکیشن ها در ios 11

آموزش

در سیستم عامل ios 11 این امکان وجود دارد که بتوانید پیش نمایش نوتیفیکیشن برنامه هایی که انتخاب میکنید را غیر فعال کنید. غیر فعال کردن نیز به دو روش است که آیا میخواهید در مواقعی که گوشی قفل است اعلان ها غیر فعال شود یا همیشه غیرفعال باشد. پیش از این فقط امکان بستن پیش نمایش اعلان های مربوط به اپلیکیشن های اپل مثل ایمیل، پیام ها، تصاویر، کیف پول و… وجود داشت. در ادامه با هایتل همراه باشید تا شما را با این روش  آشنا کنیم.

غیرفعال کردن پیش نمایش اعلان ها در ios 11

ابتدا به تنظیمات  Settings بروید و وارد بخش Notifications شوید.

در بالای گزینه ای به نام Show Previews را مشاهده میکنید. بر روی آن ضربه زده و سپس می توانید گزینه ی Always را به When Unlocked یا Never تغییر دهید.

یعنی اگر قصد ندارید وقتیکه آیفون شما قفل است پیش نمایش نوتیفیکیشن ها را مشاهده کنید می توانید از گزینه ی When Unlocked استفاده نمایید. اگر هم نمی خواهید هرگز پیش نمایش نوتیفیکیشن هیچ اپلیکیشنی در آیفون شما ظاهر شود، حال چه دستگاه قفل باشد و چه نباشد کافیست گزینه ی Never را انتخاب کنید.

 

روش غیرفعال کردن پیش نمایش نوتیفیکیشن ها در ios 11

 

در اینجا مانند ios 10 می توانید به صورت جداگانه به سراغ نرم افزار ها بروید و تنظیمات پیش نمایش نوتیفیکیشن را برای هر کدام از آنها تغییر دهید.

تنها تفاوتی که با گذشته وجود دارد این است که دیگر تنها به نرم افزارهای خود اپل محدود نمی شوید و قادر به اعمال این تغییر در هر برنامه ای هستید.

بنابراین اگر Show Previews را به When Unlocked تغییر داده باشید اما همچنان نمی خواهید تا نوتیفیکیشن برخی از برنامه ها را حتی در حالت باز بودن قفل دستگاه مشاهده کنید یا اینکه اتفاقاً دوست دارید نوتیفیکیشن مربوط به یک برنامه خاص را در صفحه ی قفل آیفون خود مشاهده کنید کافیست به سراغ تنظیمات همان برنامه بروید.

 

روش غیرفعال کردن پیش نمایش نوتیفیکیشن ها در ios 11

 

در تصویر بالا مشاهده می کنید که گزینه ی When Unlocked را بر روی پیش فرض دستگاه تنظیم شده است اما اپلیکیشن News را به صورت جداگانه روی حالت Always تنظیم شده است.

بنابراین در صفحه ی قفل گوشی، نوتیفیکیشن سایر نرم افزارها نمایش داده نشده (تنها نمایش عبارت Notification) اما پیش نمایش نوتیفیکیشن مربوط به اپلیکیشن News قابل رویت است.

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن