شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
بهترین اسپیکر بلوتوث

راهنمای خرید بهترین اسپیکر بلوتوث

راهنما خرید

اگر به گوش دادن موسیقی با صدا بلند در بیرون از خانه و ماشین علاقه‌مند باشید میدانید که کیفیت اسپیکر گوشی شما را راضی نمی‌کند و برای لذت بردن از موسیقی مورد علاقه خود نیاز به اسپیکر بلوتوث دارید. اسپیکر همزمان با تکنولوژی وایرلس رشد کردند و هر روز مدل های جدید و پیشرفته تر به بازار عرضه می‌شود. انواع اسپیکر بلوتوث کوچک و بزرگ از دست آوردهای پیشرفت صنعت صدا در حوزه وایرلس است.

اگر شما نیز عاشق موسیقی هستید و کیفیت اسپیکر موبایل شما را راضی نمی‌کند در ادامه با هایتل همراه باشید تا به معرفی انواع اسپیکر بلوتوث بپردازیم و متناسب با نیاز و بودجه یکی از آنها را انتخاب کنید. همچنین برای خرید لوازم جانبی موبایل نیز می‌توانید به فروشگاه هایتل مراجعه کنید.

خرید بهترین اسپیکر بلوتوث

در ابتدا لازم است نیاز خود را بسنجید و بدانید در چه محیط و شرایطی می‌خواهید از اسپیکر استفاده کنید. اسپیکر برای فضا بسته و یا بیرون از خانه و حتی در شرایط مرطوب مانند استخر.

اسپیکر محیط بسته

اسپیکرهای بلوتوث دار با پیشرفت هایی که داشته اند و تنوع بالا آنها در بسیاری از خانه ها جایگزین سیستم صوتی خانگی شده است. عدم نیاز به سیم کشی و تنوع بیشتر در انتخاب و همچنین راحتی در استفاده و جا به جایی از عمده دلایل این انتخاب است.

اسپیکر فضا باز

در انتخاب اسپیکر بلوتوث برای فضا باز و جا به جایی مداوم توجه به مقاومت, وزن و ابعاد آن اهمیت بیشتری دارد.

کیفیت صدا

مهم‌ترین فاکتور در خرید اسپیکر کیفیت صدا آن است. علاوه بر صدا زیاد باید وضوح و تفکیک خوبی داشته باشد و تنها حجم صدای زیاد ملاک خوب بودن آن نیست. میزان وات معیار مهمی در تشخیص میزان بلندی صدا است.

برند سازنده اسپیکر

نکته مهمی که باید در خرید اسپیکر به آن توجه کنید برند سازنده و کپی یا اصلی بودن آن است. با توجه به محبوبیت این گجت دوست داشتنی شرکت های متفرقه زیادی اقدام به تولید این محصول کرده اند که فقط ظاهری زیبا و فریبنده دارند اما کیفیت آنها مناسب نیست و پس از مدت کوتاهی خراب می‌شود و قابل تعمیر نخواهد بود.

عمر باتری

عمر باتری نیز از نکاتی است که باید هنگام خرید اسپیکر بلوتوث دار به توجه کرد و همچنین به این نکته باید اشاره کرد اسپیکر های حرفه ای مانند اسپیکر هارمن کاردن علاوه بر قابلیت شارژ شدن با اتصال مستقیم به برق نیز می‌توان از ان استفاده کرد. دستگاه‌های فوق در هنگام اتصال به برق قدرت صدا بیشتری نسبت به استفاده در حالت بیسیم دارد و از انتخاب های حرفه ای برای افرادی است که میخواهند آن را جایگزین سیستم صوتی خانگی کنند و همچنین در فضا باز و خارج از محیط خانه حداکثر کیفیت صدا را داشته باشند.

اسپیکر ضد آب

اگر از اسپیکر درشرایط مرطوب مانند باران و حتی استخر استفاده میکنید نیاز است از مدل هایی انتخاب کنید که برای این شرایط بهینه شده اند.

اسپیکر همراه با پاور بانک

مدتی است نوع خاصی از اسپیکر به بازار عرضه شده است که علاوه بر پخش موسیقی می‌تواند دستگاهای هوشمند مانند موبایل و تبلت را شارژ کنند که در هنگام سفر و تفریحات خارج از شهر بسیار کاربردی خواهند بود.

در ادامه چند نمونه از بهترین اسپیکر بلوتوث در بازار را معرفی میکنیم که با توجه به نیاز خود می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Plus

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Plus

اسپیکر فوق العاده حرفه ای با توان خروجی 60 وات که حتی می‌توان آن را جایگزین سیستم صوتی خانگی کرد. علاوه بر صدا, کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. با توجه به وزن بسیار کم آن می‌توان به راحتی در هر جایی از آن استفاده کرد.

اسپیکر بلوتوث هواوی HUAWEI Mini Bluetooth Speaker

 اسپیکر بلوتوث هواوی HUAWEI Mini Bluetooth Speaker

اسپیکر بلوتوث هواوی با کیفیت صدا فوق العاده و طراحی زیبا و مدرن گزینه بسیار مناسب برای افرادی که دوست دارند همیشه و در همه جا اسپیکر با خود داشته باشند. از ویژگی های این اسپیکر پشتیبانی از هندزفری است بگونه ای که می‌توان با اتصال هندزفری بصورت خصوصی از آن استفاده کرد.

اسپیکر همراه و پاور بانک Remax RB-H1

 اسپیکر همراه و پاور بانک Remax RB-H1

اسپیکر بلوتوث از برند محبوب ریمکس, این دستگاه علاوه بر پخش صدا می‌تواند دستگاه های هوشمند را شارژ کند, در مسافرت بسیار کاربردی است.

اسپیکر بلوتوث JBL Charge 3

اسپیکر بلوتوث JBL Charge 3 Bluetooth Speaker

اسپیکر بلوتوث ضد آب از برند محبوب JBL که می‌توان حتی آن را در آب غوطه‌ور کرد. علاوه بر آن کار پاور بانک نیز انجام میدهد و می‌توانید گوشی خود را با آن شارژ کنید.

مدل های بیشتر

برای مشاهده دیگر محصولات اسپیکر بلوتوث از برندهای معتبر هارمن کاردن, JBL , ریمکس, ال جی و… به دسته بندی اسپیکر بلوتوث در هایتل مراجعه کنید.

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن