شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
خرید فلش مموری آیفون در هایتل

خرید فلش مموری آیفون در هایتل

راهنما خرید

فلش مموری آیفون

تعداد زیادی از دارندگان موبایل آیفون از عدم امکان ارتقا حافظه و کمبود فضا ذخیره سازی گله‌مند هستند. اگر شما هم با کمبود حافظه در آیفون مواجه شده‌اید برای افزایش ظرفیت گوشی نیاز به فلش مموری آیفون دارید. این فلش مموری ها مانند فلش های معمولی هستند و می‌توانید به راحتی از فلش مموری معمولی از آن استفاده کنید. تنها تفاوت آنها داشتن درگاه لایتینگ است که باعث می‌شود بتوانید به راحتی به گوشی های آیفون متصل کنید. مانند OTG در گوشی های اندرویدی.

با استفاده از فلش مموری آیفون می‌توانید محتویات ذخیره شده روی فلش را به آیفون, آیپد و کامیپوتر انتقال دهید.

برای استفاده از فلش مموری آیفون کافی است آن را به گوشی متصل کنید. پس از اتصال به گوشی پیغامی مبنی بر نصب نرم افزار مخصوص آن ظاهر می‌شود. پس از نصب نرم افزار قادر خواهید بود محتویات درون فلش مموری را مدیریت کنید و همچنین از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر برای مشاهده فیلم روی تبلت آیپد یا گوشی آیفون با محدودیت حافظه روبرو هستید فلش مموری آیفون بهترین گزینه برای شما خواهد بود. کافیست فیلم ها را روی فلش ذخیره کنید و با اتصال به آیفون یا آیپد بدون اشغال فضا دستگاه فیلم تماشا کنید. همچنین با استفاده از این فلش مموری میتوانید بین گوشی های آیفون خود و دوستان فایل جا به جا کنید.

برای خرید فلش مموری آیفون روی لینک روبرو کلیک کنید: خرید فلش مموری آیفون

با داشتن این محصول می‌توانید به راحتی فایل های PDF, اکسل, ورد و… را روی گوشی مشاهده کنید و این امکان بخصوص برای دانشجویان و مدیران که نیاز به ارائه و بازبینی فایل دارند بسیار کاربردی خواهد بود.

اگر کاربر گوشی های آیفون هستید در تهیه این محصول شک نکنید. با داشتن این فلش مموری علاوه بر اینکه بصورت یک فلش معمولی برای انتقال اطلاعات از آن استفاده میکنید در مواقعی که با کمبود حافظه در گوشی مواجه شدید و یا نیاز داشتید بین دو گوشی آیفون یا آیپد محتوا منتقل کنید به راحتی انجام دهید. و محتویات و را مشاهده کنید و از مشاهده فیلم روی آیپد لذت ببرید.

برای خرید انواع فلش مموری و دیگر لوازم جانبی موبایل به فروشگاه هایتل مراجعه کنید.

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن