شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
هدفون Gear IconX 2018

بررسی هدفون گیر آیکون ایکس Gear IconX 2018

بررسی تخصصی

هدفون گیر آیکون اکس Gear IconX 2018 رقیب اصلی ایرپاد اپل در بازار است, این هدفون کاملا بی‌سیم است و شما از قید و بند سیم رها می‌کند. تکنولوژی بی‌سیم هر سال در حال پیشرفت است و شرکت های تولید کننده محصولات دیجیتال سعی بر آن دارند که بیشترین استفاده از آن را بکنند. مانند شارژ بیسیم که در بین گوشی های جدید در حال تبدیل شدن به استاندارد جدید است.

از دلایل استقبال خوب از محصولات بی‌سیم راحتی استفاده از آن است که در بین گجت‌‌های پوشیدنی مانند هدفون و هندزفری و دیگر لوازم جانبی موبایل از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند از همین شرکت ها سعی دارند تا با نوآوری هایی توجه کاربران را به سمت خود جلب کنند.

بررسی هدفون سامسونگ گیر آیکون ایکس Gear IconX 2018

طراحی

به دلیل طراحی خوب و ارگونومیک, گیر آیکون ایکس به خوبی در گوش جای می‌گیرد اما به دلیل وزن بالا آن کمی زمان می‌برد تا به بودن Gear IconX در گوش عادت کنید. این هدفون به دلیل In-Ear بودن زمان قرار گیری در گوشی به خوبی فضا گوش را پر می‌کند و صداهای مزاحم اطراف را کاهش می‌دهد.

اگر برنامه Samsung Health روی گوشی نصب کنید, می‌توانید کالری های مصرف شده در حین فعالیت های مختلف را اندازه گیری کنید. این کار با استفاده از سنسور شتاب سنج انجام می‌شود.

هدفون Gear IconX 2018

انتقال موسیقی به هدفون از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود. اگر از گوشی های سامسونگ استفاده می‌کنید, می‌توانید با استفاده از کابل و تبدیل خود گوشی موسیقی ها را به هدفون منتقل کنید.

سازگاری با دستگاه های مختلف

هدفون Gear IconX از تمام دستگاه‌های اندرویدی نسخه ۴.۴ به بالا که رم بالای ۱.۵ گیگابایت دارند و آیفون و آیپد، ویندوز و مک پشتیبانی می‌کند.

به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید سامسونگ, برای استفاده از تمام امکانات گیر آیکون اکس باید دارای یکی از گوشی های جدید سامسونگ باشید.

برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید:

هندزفری سامسونگ Samsung Gear IconX 2018

کیفیت صدا

کیفیت صدا اولین چیزی است که در هدفون مورد توجه قرار میگیرد. کیفیت صدا Gear IconX 2018 بسیار خوب و قابل قبول است, اما کیفیت باس میتوانست بهتر و عمیق‌تر باشد, البته اگر کاربر حرفه ای در زمینه صدا نباشید متوجه این موضوع نخواهید شد.

در هر یک از هدفون‌های گیر آیکان ایکس دو عدد میکروفون به کار رفته که هنگام انتقال صدا در مکالمه‌های تلفنی کاربرد دارد, هنگام مکالمه صدا کیفیت بالا و نویز اندک دارد.

هدفون Gear IconX 2018

نقاط ضعف و قوت

نقاط قوت:
دوام باتری عالی
حافظه‌داخلی جهت گوش کردن به موسیقی یا استفاده به عنوان انتقال دهنده فایل
کیفیت ساخت و صدای خوب
قابلیت‌ ردیابی کاربر حین دو یا پیاده‌روی
انتقال موسیقی به صورت مستقیم از گوشی به هدفون (فقط مخصوص گوشی‌های گلکسی سامسونگ)

نقاط ضعف:
اندازه بزرگ کیس شارژر
تمام قابلیت‌ها روی گوشی‌های غیر سامسونگی فعال نمی‌شود.

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن