شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام

آموزش کامل ضبط فیلم از نمایشگر گوشی اندرویدی

آموزش

شاید به هر دلیلی مانند تهیه فیلم آموزشی بخواهید از صفحه نمایش گوشی موبایل اندرویدی فیلم تهیه و ضبط کنید به همین منظور باید از نرم افزارهای جانبی موجود استفاده کرد. ما در هایتل در این آموزش از نرم افزار AZ Screen Recorder استفاده میکنیم.

آموزش ضبط فیلم از نمایشگر گوشی اندرویدی

ابتدا برای دانلود نرم افزار مذکور به لینک AZ Screen Recorder مراجعه کنید.

بعد از نصب نرم افزار آن را اجرا کنید,پس از اجرا نرم افزار با یک پاپ آپ روبرو شوید که شامل ۵ گزینه است. هنگام باز کردن این اپ با این ۵ گزیه روبرو می شوید:

Settings، Screenshot، Record، Images  و Market. که شامل، تنظیمات، اسکرین شات، ضبط کردن، عکس ها و در نهایت بازار یا مارکت است. علاوه بر پاپ آپ از قسمت از نوتیفیکیشن نیز امکان دسترسی به گزینه های برنامه وجود دارد.

آموزش AZ Screen Recorder

 

آموزش AZ Screen Recorder

 

ابتدا  گزینه تنظیمات لمس کنید تا لیست زیر منو های قابل تنظیم آن مشاهده شود این تنظیمات شامل، رزولوشن، فریم و نظیر آن میشود.

آموزش ضبط فیلم اندروید

آموزش ضبط فیلم اندروید

وقتی تنظیمات را انجام دادید و موارد را به دلخواه خود تنظیم کردید، می توانید از بالا، نوتیفیکیشن بار را پایین بکشید و از آن جا گزینه Record را انتخاب کنید تا بتوانید عملیات ضبط کردن را شروع کنید.

آموزش ضبط فیلم اندروید

زمانی که روی Record ضربه می زنید بلافاصله عملیات ضبط کردن صورت نمی گیرد بلکه یک پنجره پاپ آپ نمایش داده می شود، که حاوی پیامی است که به شما می گوید، با پذیرش این پیام شما می توانید فورا اسکرین را ضبط کنید. این پیام به صورت زیر است:

آموزش ضبط فیلم اندروید

با زدن تیک گزینه Don’t show again دیگر این پیام نمایش داده نمی شود.

با زدن دکمه start now عملیات ضبط فیلم از نمایشگر شروع خواهد شد و بدین ترتیب، می توانید زمان را هم مشاهده کنید و میزان زمان ضبط شده از نمایشگر را ببینید. پس از اتمام فیلم برداری کافی است نوتیفیکیشن بار به پایین بکشید و از آن جا گزینه Stop را لمس کنید تا عملیات ضبط فیلم متوقف شود.

آموزش ضبط فیلم اندروید

فیلم ضبط شده از فولدر مخصوص ایجاد شده توسط نرم افزار و البته از گالری قابل دسترس است.

در آخر باید اشاره کرد که در نسخه رایگان تبلیغات وجود دارد و در صورتی که استفاده زیاد و حرفه ای از نرم افزار دارید می توانید نسبت به تهیه نسخه پولی آن به مبلغ 3 دلار اقدام نمایید.

 

 

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن