شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
آموزش ریست فکتوری آیفون

آموزش ریست فکتوری و پاک کردن اطلاعات آیفون

آموزش

حتما برای شما هم پیش آمده است که قبل از فروش گوشی موبایل خود نگران اطلاعات آن باشید و به این فکر کنید که ممکن است پس از فروش گوشی اطلاعات شخصی شما بازیابی شود و حسابی به دردسر بیفتید. به همین منظور در هایتل آموزشی را برای شما تدارک دیده ایم با استفاده از آن می توانید اطلاعات آیفون را بصورتی پاک کنید که قابل بازیابی نباشد.

همچنین این آموزش برای افرادی که با مودم وای فای و اینترنت سیم کارت به مشکل خورده اند و یا افرادی که دچار مشکلات آنتن دهی هستند مناسب است.

آموزش ریست فکتوری آیفون:

ابتدا به Setting بروید و سپس General را باز کنید و به سربرگ Reset مراجعه کنید . 

 

آموزش ریست فکتوری آیفون

 

  • Reset All Setting : تنظیمات Setting گوشی به حالت اولیه کارخانه برخواهد گشت . در این مورد هیچ گونه از اطلاعات پاک نخواهد شد . و فقط مواردی از تنظینات گوشی مانند : تنظیمات کیبوردهایی که اضافه کرده اید پاک خواهند شد .
  • Erase All Content : چنانچه میخواهید گوشی آیفون را به معرض فروش بگذارید و میخواهید کلیه اطلاعات روی گوشی آیفون به صورت کامل حذف شود و به حالت اولیه و حالت کارخانه برگردد و به اصطلاح ریست فکتوری شود از این گزینه استفاده کنید . 
  • Reset Network Setting : در این روش چنانچه با مودم وای فای به مشکل برخورده اید و یا اینکه مودم وای فای را گوشی نیمتواند در رنج محیط پیدا کند و همچنین دچار افت سیگنال آنتن دهی گوشی آیفون شده اید از این گزینه استفاده کنید . به دو مورد دقت کنید که : 1- هیچ گونه اطلاعاتی از روی گوشی پاک نخواهد شد | 2- پسورد کلیه مودم هایی وای فای که روی گوشی ذخیره شده اند پاک میشود و مجددا باید پسوردها را وارد کنید .

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن