شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
آموزش ریستور کردن آیفون بدون پسورد

آموزش ریستور کردن آیفون بدون پسورد

آموزش

اگر پسورد گوشی آیفون خود را فراموش کرده‌اید و چندین بار بصورت مکرر رمز را اشتباه وارد کرده‌اید و گوشی تان قفل شده است راه چاره تنها ریستور کردن گوشی است که پس از آن می‌توانید دوباره رمز عبوری را تعیین کنید. متاسفانه با ریستور کردن گوشی توسط آیتونز تمام اطلاعات گوشی حذف می‌شود و تنظیمات به حالت کارخانه برمی‌گردد و تنها اگر نسخه بک آپ از آن تهیه کرده باشید امکان بازگشت اطلاعات وجود دارد. اگر از قبل بک آپ از گوشی تهیه کرده اید می توانید فایل هایی که پاک شده است را برگردانید و نرم افزار ها و بازی ها را مجدد نصب نمایید. پیشنهاد میکنیم بصورت دوره ای از گوشی خود نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه کنید تا بتوانید در این مواقع از آن استفاده کنید.

آموزش ریستور آیفون

در ادامه با هایتل همراه باشید تا به آموزش ریستور آیفون بدون رمز بپردازیم:

1- گوشی خود را با کابل USB به لپ تاپ وصل کنید.

2- نرم افزار آیتونز را اجرا کنید.

3- بر روی iPhone کلیک کنید و گزینه Restore iPhone… را انتخاب کنید.

4- پس از کلیک روی گزینه Restore آیتونز به دنبال آخرین بروزرسانی های نرم افزاری شما به جستجو می‌پردازد. بعد از این بر روی Continue کلیک کنید.

5- سپس بر روی Next و بعد از آن روی Agree کلیک کنید. کمی منتظر باشید تا آپدیت های سیستم عامل آماده شوند و عملیات ریستور انجام شود.

6- بعد از عملیات رستور اسلایدر Slide to Set Up ظاهر می‎شود که آن را از چپ به راست بکشید تا به کمک آن گوشی خود را تنظیم کنید.

آموزش ریستور کردن آیفون بدون پسورد

پس از انجام رستور توسط آیتونز پسورد گوشی حذف می‌شود و برای تنظیم مجدد آن به Settings بروید و از آن جا به صفحه General بروید و با انتخاب گزینه Passcode رمز عبور قوی برای آن تنظیم کنید. پیشنهاد می‌شود رمز عبور را در جای مطمئن یادداشت کنید در مواقع لزوم به آن مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این آموزش چیست آیا مشکل شما را حل کرد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم مطلب فوق به حل مشکل شما کمک کرده باشد. در صورتی که نیاز به لوازم جانبی موبایل آیفون داشتید به فروشگاه هایتل مراجعه کنید و از میان محصولات متنوع کالا مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این فروشگاه انواع کیف, کاور, محافظ صفحه نمایش, هندزفری, اسپیکر و… می‌توانید تهیه کنید.

 

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن