شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام

آموزش جامع ضبط مکالمات تلفنی در آیفون ios

آموزش

شاید به هر دلیل بخواهید مکالمات تلفنی خاصی را ضبط کنید و در مواقعی از آن استفاده کنید.این پروسه در گوشی های اندرویدی به مراتب ساده تر خواهد اما برای دارندگان دستگاه های اپلی مبتنی بر ios مانند آیفون و آیپد قضیه کمی متفاوت خواهد بود و برای این کار نیاز به سرویس گوگل Google Voice و یا نرم افزار TapeACall دارید. در ادامه با هایتل همراه باشید تا با شما را با هر دو روش آشنا کنیم و با توجه به مزایا و معایت هر کدام از دو روش فوق در صورت نیاز استفاده کنید.

آموزش ضبط مکالمات آیفون با استفاده از Google Voice

استفاده از این سرویس گوگل رایگان است و می توانید با استفاده از آن مکالمات تلفنی را ضبط کنید.در این سرویس فقط امکان ضبط تماس های ورودی را دارید و در صورتی که بخواهید تماس هایی که خودتان بر قرار کردید را ضبط کنید باید به سراغ روش بعدی بروید.

قبل از هر چیز باید امکان ضبط صدا را در Google Voice را فعال کنید. برای همین منظور به آدرس voice.google.com بروید.(بهتر است از روی کامپیوتر انجام دهید) پس از ورود به آدرس فوق با استفاده از گزینه sign in به اکانت گوگل خود وارد شوید.سپس روی گزینه more کلیک کنید:

ضبط مکالمات آیفون

این گزینه در سمت چپ قرار دارد و به صورت سه نقطه عمودی، نشان داده می شود.

با کلیک بر این گزینه لیستی قابل تنظیم به شما نمایش داده می شود که از میان آن ها می بایست Settings را انتخاب کنید:

ضبط مکالمات تلفنی

در میان آپشن هایی که در بخش تنظیمات در اختیار دارید، کمی به پایین اسکرول کنید تا به عبارت Incoming Call Options برسید:

ضبط مکالمات تلفنی

روی دکمه گزینه Incoming Call Options کلیک کنید تا روشن شود.با انجام این کار امکان ضبط مکالمه فعال می شود.برای ضبط کردن صدا روی کلید ۴ یک بار ضربه بزنید تا ضبط مکالمات شروع شود. با این کار، گوگل صدا را ضبط کرده و آن را ذخیره می کند. شما دوباره می توانید به پنل مورد نظر برگشته و صدا را پخش کنید.

آموزش ضبط مکالمات آیفون با برنامه TapeACall

 ضبط مکالمات آیفون با برنامه TapeACall

نرم افزار TapeACall در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می شود.در نسخه رایگان امکان ضبط تماس تا 60 ثانیه وجود دارد و در صورتی که بخواهید مدت زمان بیشتری را ضبط کنید باید به سراغ نسخه پولی آن بروید که هزینه آن سالانه حدود 10 دلار است.در حال حاضر نرم افزار رایگان برای ضبط مکالمات در آیفون موجود نیست و استفاده از نسخه رایگان این نرم افزار غنیمت است.

از ویژگی های خوب این نرم افزار امکان ضبط مکالمات در همه حالت مکالمه با هندزفری,اسپیکر و یا حالت معمول استفاده از گوشی است. از معایب این اپلیکشین تعلیق تماس و ضبط کردن، حرفه ای نیست.

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن