شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
روش حذف استوری اینستاگرام

چگونه استوری ارسال شده اینستاگرام را حذف کنیم؟

آموزش

در قابلیت استوری اینستاگرام این امکان وجود دارد که عکس یا فیلم مورد نظر را به مدت 24 ساعت در معرض دید فالورها قرار دهیم و پس از آن بصورت اتوماتیک حذف می شود. اما ممکن است پس از ارسال عکس پشیمان شوید و بخواهید زودتر آن را پاک کنید چطور؟ نگران نباشید شما را با روش حذف تصاویر از استوری آشنا میکنیم پس در ادامه با هایتل همراه باشید.

همچنین مشاهده کنید: 10 مدل بهترین هندزفری بلوتوث

روش حذف استوری اینستاگرام

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید بعد به بخش هوم بیایید تا بتوانید نوار استوری را در بالا مشاهده کنید, در آن روی عکس پروفایل خودتان کنید.

روش حذف استوری اینستاگرام

روش حذف استوری اینستاگرام

وقتی که روی عکس پروفایل خود ضربه می زنید می توانید محتویات استوری خود را مشاهده کنید، حالا تصور می کنیم که عکسی که می خواهید حذف کنید عکس بالا باشد. در انتها و سمت راست صفحه سه نقطه افقی را مشاهده می کنید که در این بخش اپشن هایی برای مدیریت استوری در اختیارتان قرار می گیرد:

روش حذف استوری اینستاگرام

روی این سه نقطه آپشن ها که موقعیت آن را در عکس بالا مشاهده می کنید، ضربه بزنید تا لیست به صورت زیر نمایش داده شود:

روش حذف استوری اینستاگرام

اینجا می توانید Delete را بزنید و استوری را حذف کنید.

روش دیگر برای حذف استوری این است که به سمت بالا سوایپ کنید. با سوایپ کردن به سمت بالا استوری مورد نظر به صورت زیر می شود:

روش حذف استوری اینستاگرام

آیکون سطل زباله را در سمت راست و میان صفحه مشاهده می کنید. می توانید با استفاده از این گزینه هم راحت تر استوری را حذف کنید. بدین ترتیب با زدن این آیکون یک گزینه نشان داده می شود که تایید نهایی برای حذف را به شما نشان می دهد:

 روش حذف استوری اینستاگرام

برای این کار Delete را بزنید تا تصویر از استوری حذف شود.

با انجام این روش می توانید هر چه سریع تر تصاویری که از ارسال آنها پشیمان شده اید را حذف کنید. امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید.

همچنین مشاهده کنید: بهترین مدل های کتابخوان آمازون

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن