شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام
هندزفری بیتس ایکس Beats X

مشخصات هندزفری بیتس ایکس Beats X

مشخصات گجت

هندزفری بیتس ایکس Beats X Wireless Headphone

از کارهای متداول که با گوشی های موبایل انجام میدهیم گوش دادن به موسیقی مورد علاقه است. این کار را می‌توان با هندزفری های فایریک سیمی همراه با گوشی انجام داد اما هندزفری های سیمی به دلیل محدودیت هایی که برای ما ایجاد میکنند برای افرادی که زیاد از هندزفری استفاده میکنند خوشایند نیست مانند گره خوردن سیم و جلوگیری از آزادی عمل هنگام حرکت. هندزفری بلوتوث راهکاری بسیار عالی برای افرادی است که دوست دارند در هر شرایطی به موسیقی گوش دهند و یا به تماس های تلفنی پاسخ دهند. اگر اهل ورزش و فعالیت هستید هندزفری های بلوتوث بسیار کاربردی است و از قید و بند سیم رها می‌شوید.

برای لذت بردن از موسیقی کیفیت و شفافیت صدا حرف اول را می‌زند و هر چه کیفیت بالاتر باشد رضایت ما از موسیقی بیشتر خواهد بود. در هنگام ورزش علاوه بر کیفیت مقاومت و ضد عرق بودن نیز اهمیت زیادی دارد و باعث طول عمر بیشتر دستگاه می‌شود.

شرکت بیتس در بین طرفداران محصولات صوتی بسیار شناخته شده و خوش نام است و کیفیت محصولات آن برای همه اثبات شده است. در بخش هندزفری بلوتوث این شرکت مدل های خوبی به بازار عرضه کرده است که جدیدترین محصول آن مدل Beats X است که کیفیت بسیار بالایی دارد و برای افرادی که به کیفیت ساخت محصول و کیفیت صدا اهمیت می دهند گزینه بسیار خوبی است.

طراحی زیبا

طراحی این هندزفری زیبا و اسپرت است و به دلیل روکش نرمی که روی گوشی‌های هدفون تعبیه شده است استفاده از آن لذت بخش است. سری هندزفری زاویه دار طراحی شده تا به راحتی در گوش قرار بگیرد و همه فضای داخلی گوش با سری هدفون پر می‌شود و صداهای مزاحم محیط حذف می‌شود.

مشخصات هندزفری بیتس ایکس Beats X

از دیگر ویژگی های خوبی که در هندزفری Beats X شاهد هستیم کیفیت بالا کابل آن است. کابل هندزفری بیتس ایکس Beats X نرم با انعطاف‌ است.کابل این هندزفری از نوع فلت (Flat) است و به خوبی می توان آن را جمع کرد و جیب گذاشت بدون آنکه گره بخورد. به دلیل استفاده از متریال با کیفیت در ساخت کابل جنس نرم دارد و به خوبی دور گردن قرار می‌گیرد و همچنین باعث حساسیت پوست نمی‌شود.

سری های دستگاه بصورت مگنتی طراحی شده است تا زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید به هم دیگر بچسبند و در فعالیت شما اختلال ایجاد نکند.

مشخصات هندزفری بیتس ایکس Beats X

اتصال

این دستگاه از طریق بلوتوث کلاس 1 (Class1) به دستگاه های هوشمند متصل می‌شود. همچنین هندزفری Beats X سازگاری بسیار خوبی با دستگاه اپل دارد و به راحتی می‌توان از امکانات نرم افزار آن استفاده کرد.

کیفیت صدا

از همه موارد فوق که بگذریم کیفیت صدا نقش اصلی برای انتخاب هندزفری ایفا می‌کند. کیفیت صدا هندزفری Beats X شفاف و بدون نویز است و ایجاد ایزوله در اطراف گوش صداهای مزاحم را حذف می‌کند. طراحی جدید و نوآورانه صوتی به کار رفته در این هندزفری صداهای زیر و باس را به وضوح پخش می‌کند.

باتری و شارژ

با یکبار شارژ دستگاه می‎توان 8 ساعت بصورت مداوم به موسیقی گوش داد و به دلیل استفاده از تراشه W1 اپل سرعت شارژ دستگاه بالا است و زود و شارژ کامل میرسد. این هندزفری به دلیل استفاده از فناوری Fast Fuel می‌تواند با 5 دقیقه شارژ تا 2 ساعت کار کند.

مشخصات هندزفری بیتس ایکس Beats X

دکمه های کنترل

با استفاده از کلید های کنترل قرار گرفته روی کابل هندزفری می‌توان به راحتی به تماس های ورودی پاسخ داد و همچنین صدا و موسیقی را کنترل کنید. همچنین اگر از دستگاه های اپل استفاده میکنید می‌توانید با کلید فوق سیری (siri) را فعال کنید. برای استفاده از همه امکانات نرم افزاری این هندزفری به iCloud و iOS 10  نیاز است و برای کاربران اندرویدی ممکن است کمی ناخوشایند باشد اما اگر امکانات نرم افزاری برای شما اهمیتی ندارد به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای خرید این هندزفری و دیگر لوازم جانبی موبایل روی لینک زیر کلیک کنید:

هندزفری (هدفون) بیتس ایکس Beats X

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن