شماره تماس 07136474110

ورود / ثبت نام

بررسی ساعت هوشمند هواوی Huawei Watch GT 2

بررسی تخصصی

ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2

برندهای مختلفی ازجمله سامسونگ درزمینه تولید ساعت هوشمند فعالیت می‌کنند. سامسونگ علی‌رغم ویژگی‌های زیادی که برای محصولات خود تعریف کرده است در مورد ارائه ساعت هوشمند به مشتریان موفق نبود. برای همین برند هواوی سعی کرد تا ضعف‌های سامسونگ را نداشته باشد. ساعت هوشمند هواوی دارای عمر باتری بالایی است. Watch GT 2 عملکردی حیرت‌انگیز دارد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه در این باب بیشتر توضیح می‌دهیم. ساعت هوشمند هواوی قابلیت بسیاری همچون برنامه تناسب‌اندام، ردیابی فرد هنگام ورزش کردن، تنظیم خواب، تنظیم ضربان قلب، قابلیت تعویض بند ساعت، باتری قوی را دارا است. البته این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌باشد.

طراحی ساعت

امروزه طراحی ساعت هوشمند بیشتر از سبک سنتی تبعیت می‌کند. اغلب صفحه نمایشگر ساعت هوشمند مستطیلی شکل و یا اینکه کناره‌های آن نازک می‌باشد. در طراحی ساعت هوشمند چنین سبکی دنبال نمی‌شود. درواقع watch GT 2 طراحی متفاوتی دارد. watch GT 2 اندازه‌های مختلفی دارد. اندازه 46 میلی‌متری آن برای مچ‌های بزرگ است. صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند دایره‌ای شکل است. سطح‌رویی ساعت هوشمند هواوی بسیار شفاف است و در اثر تابش اشعه خورشید عملکرد بالاتری را از خود نشان می‌دهد.

در کنار صفحه‌نمایش ساعت هوشمند هواوی دو عدد دکمه وجود دارد که توسط آن شما می‌توانید تنظیمات اولیه این ساعت هوشمند را انجام دهید. جنس این دکمه‌ها از فلز است که بر زیبایی ظاهری این محصول افزوده است.

ساعت هوشمند هواوی Huawei Watch GT 2

در قسمت پایین صفحه نمایشگر ساعت هواوی watch GT 2 یک روکش پلاستیکی وجود که تمام برنامه‌های سلامتی نظیر تنظیم ضربان قلب و میکروفون در آنجا قرار دارد. بندهای ساعت هوشمند هواوی شامل چرمی، سیلیکونی و فلزی می‌باشد. مشتریان بسته به نوع مصرف خود آن را انتخاب می‌کنند.

نکته‌ای در مورد این ساعت هوشمند وجود دارد این است شما بعداً می‌توانید بند آن را توسط یک سنجاق تعویض نمایید. اگر شما فردی هستید که طرح‌های سنتی خسته شدید، ساعت هوشمند هواوی مدل watch GT 2 بهترین گزینه برای شما است.

معرفی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2

ساعت هوشمند هواوی مدل watch GT 2 واقعاً ضامن سلامتی شما است. وضعیت جسمی شما به‌طور دقیق و روزانه پیگیری می‌کند. این ساعت هوشمند بسیار کمتر از مدل‌های مشابه به باتری فشار می‌آورد و آن را تضعیف می‌کند. هرزمانی که شما مجدداً این ساعت هوشمند را روشن کنید، برنامه‌ها به‌صورت پیش‌فرض یا به‌بیان‌دیگر به حالت کارخانه در صفحه‌نمایش ظاهر می‌شوند. سیستم پشتیبانی Watch GT 2 بسیار کارآمد و خوب عمل می‌کند.

قیمت ساعت هوشمند هواوی Huawei Watch GT 2

این ساعت هوشمند اطلاعات مفیدی را در مورد ضربان قلب، وضعیت آب‌وهوا و تناسب‌اندام را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما تنها با یک ضربه کوچک به قسمت پایین صفحه‌نمایش ساعت هوشمند هواوی به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید و آن را مطابق با میل خود تغییر دهید. در این لیست، میزان مصرف باتری و تاریخ نمایش داده می‌شود.

ساعت هوشمند هواوی یک برنامه هوشمند اختصاصی برای کاربران خود طراحی کرده است که بسیار دقیق می‌باشد. شما به‌راحتی می‌توانید با پایین کشیدن صفحه این برنامه را بر روی ساعت هوشمند خود بارگذاری کنید.

برنامه تناسب‌اندام

در ساعت هوشمند برنامه‌های تناسب‌اندام در زیر منوی اصلی قرار دارند که با کشیدن انگشت‌بر روی آن قابل‌دسترسی هستند. برنامه‌های تناسب‌اندام watch GT 2 شامل برقراری تماس با مشاور سلامت و بررسی روند خواب مخاطب می‌باشد. نکته جالب این است که کیفیت صدا در این ساعت هوشمند بسیار بالا است. شما به‌راحتی می‌توانید صدای طرف مقابل را بشنوید و یک مکالمه راحت لذت ببرید. این ساعت هوشمند در مواقع حساس می‌تواند به شما بسیار کمک کند و با یکی از افراد نزدیک شما تماس بگیرد تا شمارا از خطر احتمالی نجات دهد. ببینید که ساعت هوشمند هواوی چه قدر عملکرد شگفت‌انگیزی دارد.

خرید ساعت هوشمند هواوی Huawei Watch GT 2

از دیگر کارکردهای سلامتی هوشمند هواوی می‌توان به تمرینات تنفس کوتاه اشاره کرد که کاربر باید آن‌ها به‌صورت روزانه به مدت ده دقیقه انجام دهد. این تمرینات به بهبود عملکرد ضربان قلب کمک شایانی می‌کند.

این ساعت هوشمند دارای تست استرس است. این تست به‌صورت رندم در طول روز انجام می‌شود و در مواقعی که اضطراب شما بیش‌ازحد بالا باشد به شما هشدار می‌دهد.watch GT 2 قابلیت تبدیل‌شدن به چراغ‌قوه را دارد. همچنین این محصول دارای یک تایمر بسیار باکیفیت می‌باشد.

برنامه سلامتی این ساعت هوشمند فعالیت‌های ورزشی مانند قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری، شنا و پیاده‌روی را پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند هواوی توانایی پیدا کردن شمارا هنگامی‌که مسیر را گم‌کرده‌اید دارد.

ساعت هوشمند هواوی بعد از انجام فعالیت‌های ورزشی مذکور، اطلاعاتی در مورد میزان کالری سوزانده شده، ضربان قلب و شرایط و قبل و بعد از انجام فعالیت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. شما تمام این اطلاعات و نرم‌افزارها را می‌توانید توسط گوگل فیت با دیگر کاربران این ساعت هوشمند به اشتراک بگذارید. درواقع از این طریق می‌توانید با شرایط دیگر افراد استفاده کنند از این کالا هم آشنا شوید و شاید بتوانید از آن‌ها راهنمایی‌های مفیدی را جهت ارتقای سلامت خود دریافت نمایید. چه‌بسا این نکات برای شما بتواند راه گشا باشد.

عمر باتری

عمر باتری ساعت watch GT 2 در مقایسه با مدل‌های دیگر برند هواوی از کیفیت بالاتری برخوردار است. این اتفاق به دلیل نوع تراشه‌های به‌کاررفته این ساعت هوشمند و الگوریتم مصرف انرژی رخ‌داده است. شما با یک‌بار شارژ این محصول می‌توانید از آن به مدت دو هفته استفاده کنید. البته وقتی به آخر این دو هفته نزدیک می‌شوید هنوز هم 30 درصد از شارژ باتری watch GT 2 باقی‌مانده است. این قابلیت در نوع خود حیرت‌انگیز است.

ساعت هوشمند هواوی Huawei Watch GT 2

نکاتی که باید در مورد بهینه مصرف کردن باتری watch GT 2 رعایت کنید شامل، استفاده تنها 30 دقیقه از قسمت موسیقی و 90 دقیقه نرم‌افزار مسیریاب می‌باشد. علاوه بر این در تمام مدت‌زمان استفاده برنامه تنظیم ضربان قلب باید روشن باشد.

شما برای شارژ ساعت هوشمند هواوی دو راه دارید. اول اینکه قسمت مغناطیسی بالای ساعت هوشمند را به برق وصل نمایید. دومین راه این است که آن را به‌وسیله USB شارژ نمایید. شاید در مدل‌های آتی ساعت هوشمند هواوی امکان شارژ بی‌سیم این کالا وجود داشته باشد.

جمع بندی

درمجموع می‌توان گفت که Huawei watch GT 2 در مقایسه با ساعت هوشمند اپل سری 5 و مدل‌های سامسونگ درزمینه فروش و جذب مشتری موفق‌تر عمل کرده است. قیمت ساعت هوشمند هواوی در بازار جهانی حدود 239 یورو می‌باشد. متأسفانه در مسئله بازاریابی و شناسایی مخاطب قیمت تعیین‌کننده اصلی است که در این مورد هواوای از رقبا تا حد قابل‌توجهی پیشی گرفته است. علاوه بر این ساعت هوشمند ویژگی‌های پیشرفته‌تر و کاربردی‌تر و برنامه جامع سلامتی را خود جای‌داده است.

خرید ساعت هوشمند هواوی Huawei Watch GT 2

اگر شما از طرفداران سیستم‌عامل اندروید هستید و به دنبال ساعت هوشمند باکیفیت‌تری می‌گردید watch GT 2 گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. عمر باتری ساعت هوشمند هواوی بسیار بالا است. شما با خرید این ساعت هوشمند هم از زیبایی آن و هم از کارایی آن نهایت حظ را خواهید برد. این ساعت هوشمند هیچ‌کدام از نقاط ضعف محصولات کمپانی‌های اپل و سامسونگ را ندارد. علاوه بر این شما می‌توانید ساعت هوشمند هواوی را به‌طور دلخواه تنظیم نمایید و علاوه بر آن ظاهر را تنها با استفاده یک سنجاق کوچک عوض کنید. درواقع با داشتن یک ساعت هوشمند هواوی، استفاده از مدل‌های مختلف آن را تجربه کنید.

بررسی ساعت هوشمند هواوی Huawei Watch GT 2

ورزش‌هایی که در برنامه تناسب‌اندام watchGT2 پشتیبانی می‌شود بیشتر فعالیت‌های پرتحرکی مانند قایق‌سواری، پیاده‌روی، شنا می‌باشد. انجام دادن روزانه این ورزش‌ها به بهبود فاکتورهای سلامت در هر فرد می‌شود. علاوه بر این برنامه‌ها متناسب با شرایط بدنی شما این اپلیکیشن در ساعت هوشمند برای شما تمرینات تنفسی کوتاه‌مدت طراحی می‌کند که به کاهش اضطراب شما کمک بسیار زیادی می‌کند. این ساعت ازلحاظ مسائل فنی عملکرد بهتری از دیگر محصولات مشابه در بازار را دارد. ساعت هوشمند هواوی توانسته از مخاطبان زیادی به سمت خود جلب کند.

خرید ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 Elite Edition

سالانه افراد زیادی به خاطر قابلیت‌های فروان نظیر حسگرهای متنوع، سیستم‌عامل پیشرفته، سیستم پشتیبانی قوی، کیفیت صدا در هنگام برقراری ارتباط با مخاطبان، توانایی تبادل‌نظر با کاربران دیگر در مورد وضعیت تناسب‌اندام، در اختیار قرار دادن اطلاعات دقیق در مورد هر چیز به کاربر به همراه قیمت مناسب تمایل به خرید این ساعت هوشمند شگفت‌انگیز دارند. شما هم می‌توانید بسته نوع نیاز خود یکی از انواع آن از کلاسیک یا مدرن را از فروشگاه هایتل خریداری نمایید.

خرید ساعت Huawei Watch GT 2 Classic

ارسال نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+افزودن

    +افزودن